1. Discover lexus
  2. News
  3. Lexus NX
IZBERITE
ODKRIJTE LEXUS

POVSEM NOVI LEXUS NX

Povsem novi lexus nx je na varnostnem preizkusu euro ncap prejel pet zvezdic.

·  Povsem novi športni terenec Lexus NX je na varnostnem preizkusu neodvisne varnostne organizacije Euro NCAP prejel pet zvezdic.

·  Odlične ocene je dosegel na področjih zaščite odraslih, otrok, ranljivih udeležencev v prometu ter delovanju varnostnih in asistenčnih sistemov.

·  Precej zaslug za odličen rezultat gre pripisati tudi dejstvu, da je novi NX v vseh različicah standardno opremljen s tretjo generacijo varnostnega sistema Lexus Safety System +.

·  Rezultati varnostnega preizkusa Euro NCAP se nanašajo tako na samopolnilno hibridno različico NX 350h kot tudi na priključno-hibridno različico NX 450h+.

·  Varnostne zmogljivosti športnega terenca NX segajo tudi onkraj kriterijev preizkusa Euro NCAP. NX je med drugim prvi avtomobil na svetu, ki je opremljen s sistemom varnega izstopa iz vozila e-latch, ki preprečuje odpiranje vrat, če sistem zazna, da se od zadaj približuje drugo vozilo.

Izjemen paket naprednih varnostnih in asistenčnih sistemov je povsem novemu športnemu terencu Lexus NX pomagal pri osvojitvi petih zvezdic na evropskem varnostnem preizkusu Euro NCAP.

Poročilo, ki je bilo objavljeno včeraj, je jasen dokaz, da je NX odličen v vseh kategorijah. Potrjuje kakovost in učinkovitost najnovejše, tretje generacije varnostnega sistema Lexus Safety System +, ki je standardno vgrajen v vse različice športnega terenca NX. Vsi rezultati se nanašajo tako na samoplonilno hibridno-električno različico NX 350h kot tudi na priključnega hibrida NX 450h+.

NX je dosegel 83 % točk za zaščito odraslih potnikov, 87 % točk za zaščito otrok, 83 % točk za zaščito najbolj ranljivih udeležencev v cestnem prometu in 91 % točk za učinkovitost varnostnih asistenčnih sistemov.

Lexus je z novim športnim terencem občutno izboljšal obseg in funkcionalnost svojih sistemov aktivne varnosti in pomoči vozniku, ki zaznavajo širši spekter nevarnosti v različnih voznih scenarijih. Sistem za zaznavanje in preprečevanje trka se ponaša s še dodatno izpopolnjenimi radarji in kamerami, tako da lahko zdaj zazna pešce in motorna kolesa, ki se znajdejo na poti avtomobila. Ponuja tudi povečano zaščito pri vožnji skozi križišče, hkrati pa zazna tudi večjo nevarnost trčenja v nasproti vozeče vozilo, seveda zaznava tudi prečkanje pešcev in kolesarjev.

NX je tudi prvi model znamke Lexus z novim sistemom za pomoč pri krmiljenju v sili. Ta v trenutku prepozna, kdaj voznik zavije, da bi se izognil oviri – na primer pešcu ali mirujočemu vozilu – in zagotavlja samodejno pomoč pri krmiljenju, medtem ko avtomobil zadrži na svojem voznem pasu. Te in druge izboljšave sistema za zaznavanje in preprečevanje trka so občutno povečale njegovo sposobnost zaznavanja tveganja nesreč.

Vsi varnostni in asistenčni sistemi, ki so bili predmet preizkusa Euro NCAP, so prejeli najvišjo oceno, vključno z učinkovitostjo sistema za zaznavanje in preprečevanje trka, sistema za ohranjanje voznega pasu in delovanjem prilagodljivega tempomata.

Ob izpolnjevanju vseh ključnih kriterijev preizkusa Euro NCAP, gre športni terenec NX še dlje, saj tudi na številnih drugih nivojih zagotavlja varno vožnjo in brezskrbnost. Med drugim je sploh prvi avtomobil na svetu, ki ponuja sistem varnega izstopa iz avtomobila, ki združuje sistem e-latch in sistem za zaznavanje mrtvega kota. Če sistem zazna, da se od zadaj približuje drugo vozilo, prepreči odpiranje vrat.

Lexus Safety System + ponuja tudi dodatno izboljšani prilagodljivi tempomat, ki se lahko hitreje odziva na prometne ovire in sledi bolj naravni liniji pri vožnji skozi ovinke, ob tem pa vseskozi prilagaja hitrost, ki vozniku zagotavlja varen in naraven občutek.

Varnostni sistem Lexus Safety System + je standardno vgrajen v vse evropske različice novega športnega terenca NX. Višje stopnje opreme ponujajo tudi paket razširjene varnosti, ki vključuje pomoč pri menjavi voznega pasu s samodejnim krmiljenjem pri menjavi voznega pasu. Poleg tega je na voljo tudi sistem za zaznavanje prometa spredaj, ki pri vožnji skozi križišče s posebnimi radarji spremlja in zaznava prihajajoči promet ter voznika opozarja z ustreznimi signali.