PRIDRUŽI SE PORTALU MOJ LEXUS

Ustvarite račun na portalu Moj Lexus in vstopite v svet vznemirljivih funkcij in vsebin.

POGOJI UPORABE

UPORABE
LEXUSOVIH STORITEV POVEZOVANJA
(ANG. LEXUS CONNECTED CAR SERVICES)



RAZDELEK 1 STORITVE

1. GLAVNE OPREDELITVE IN PREGLED

V teh Pogojih uporabe:

Račun MyLexus pomeni vaš račun MyLexus, ki je dostopen prek spletnega portala MyLexus (spletno mesto) in/ali aplikacije MyLexus.

Storitve pomenijo telematske storitve in pod pogojem, da imate vozilo Lexus z vgrajeno funkcijo internetne povezljivosti, storitev internetne povezljivosti in povezane storitve.

Telematske storitve pomenijo storitve, povezane z vašim potovanjem, izkušnjami v vožnji in razpoloženjem, kot so opisane v razdelku 2.

Storitev internetne povezljivosti pomeni storitev internetne povezljivosti, kot je opisana v razdelku 3.

Povezane storitve pomenijo (zabavne) storitve, ki se izvajajo prek storitve internetne povezljivosti, kot so opisane v razdelku 3.

Pogoji uporabe pomenijo sedanje pogoje uporabe.

TME, mi ali naš pomeni Toyota Motor Europe NV/SA, družba z omejeno odgovornostjo, z uradnim sedežem na Avenue du Bourget 60, 1140 Bruselj, Belgija, ki je vpisana v Crossroads Bank pod številko podjetja 0441.571.714.

Tretji ponudnik storitev pomeni vsakega ponudnika storitev, ki ni TME, ki sodeluje pri zagotavljanju storitve internetne povezljivosti in povezanih storitev.

Uporabnik, vi ali vaš pomeni vsako fizično ali pravno osebo, ki je naročena na storitve prek njegovega/njenega računa MyLexus.

Pregled pogojev uporabe:

Storitve/Naročnina (Razdelek 1)
Telematske storitve
Razdelek 2)
(odvisno od Lexusovega vozila)
Storitev internetne povezljivosti in
povezane storitve

Razdelek 3)
Splošne določbe (Razdelek 4)


2. TI POGOJI UPORABE PREDSTAVLJAJO POGODBO MED NAMI IN VAMI

2.1 Če se želite naročiti na naše Storitve, vključno s Telematskimi storitvami, storitvami internetne povezljivosti in povezanimi storitvami, se morate strinjati s temi Pogoji uporabe. Ko sprejmete te Pogoje uporabe in se naročite na naše Storitve, si kot uporabnik pridobite pravico do dostopa in uporabe naših Storitev na način in v obsegu, kot je določeno v teh Pogojih uporabe.

3. KAKO LAHKO DOSTOPATE DO IN UPORABLJATE STORITVE? – NASTAVITEV NAROČNINE NA STORITVE

3.1 Če želite dostopati do Storitev in jih uporabljati, se morate najprej nanje naročiti.
3.2 Za sklenitev naročnine na Storitve je treba:
  • 3.2.1 imeti račun MyLexus;
  • 3.2.2 vaše vozilo Lexus mora biti opremljena s funkcijami Lexusovih storitev povezovanja;
  • 3.2.3 sprejeti te Pogoje uporabe;
  • 3.2.4 aktivirati svojo naročnino in
  • 3.2.5 sprejeti dodatne pogoje, ki urejajo dostop in uporabo storitve internetne povezljivosti in povezanih storitev (kot je opisano v razdelku 3), če je vaše vozilo Lexus opremljeno z vgrajeno funkcijo internetne povezljivosti.
3.3 Upoštevajte, da če dostopate do svojega računa MyLexus z več (mobilnih) naprav, bodo funkcije, povezane z določenimi Storitvami (vključno z aktiviranjem/deaktiviranjem zasebnega načina, sledljivostjo vašega vozila Lexus itd.), na enak način na voljo z vsake naprave.

4. KAKO LAHKO PREKINETE STORITVE?

4.1 Pravico imate, da kadar koli prekinete Storitve, ne da bi nam za to morali plačati nadomestilo.
4.2 Storitve lahko prekinete na več načinov:
  • 4.2.1 Prekinitev naročnine na Storitve za vaše vozilo Lexus:

    Če želite prekiniti naročnino na Storitve za svoje vozilo Lexus, morate to storiti prek svojega računa MyLexus (na aplikaciji MyLexus ali spletnem portalu MyLexus). S prekinitvijo naročnine bodo Storitve za vaše vozilo Lexus prenehale delovati v celoti.

    Če ste prekinili naročnino, se lahko kadarkoli ponovno naročite na Storitve prek svojega računa MyLexus. Upoštevajte, da boste morali za ponovno sklenitev naročnine opraviti enak postopek kot za začetno naročnino (vključno s sprejemom teh Pogojev uporabe). Upoštevajte tudi, da bodo izgubljeni vsi podatki, povezani z vozilom, ustvarjeni v okviru vaše prejšnje naročnine.

    Če imate s svojim računom MyLexus povezano več kot eno vozilo Lexus, morate izbrati vozilo Lexus, za katerega želite prekiniti naročniško razmerje ali se ponovno naročiti na storitve.

  • 4.2.2 Odstranjevanje vašega vozila Lexus z računa MyLexus:

    Storitve za svoje vozilo Lexus lahko trajno prekinete tako, da odstranite svoje vozilo Lexus s svojega računa MyLexus.

    Upoštevajte, da se boste morali, če ste svoje vozilo Lexus pomotoma odstranili z računa MyLexus, obrniti na pooblaščenega prodajalca, da ponovno pooblastite svoj račun MyLexus in da se boste lahko ponovno naročili na Storitve za vozilo Lexus.

  • 4.2.3 Če prodate ali kako drugače prenesete lastništvo svojega vozila Lexus ali če je vaše vozilo Lexus ukradeno ali izgubljeno (in ni bila vrnjeno):

    Če vozilo prodate ali prenesete lastništvo svojega vozila Lexus na drugo osebo ali preprodajalca, ali če je bila vaše vozilo Lexus ukradeno ali izgubljeno (in ni bila vrnjeno), morate vozilo Lexus odstraniti s svojega računa MyLexus v skladu s točko 4.2.2.

    Če vozilo prodate ali prenesete lastništvo svojega vozila Lexus, prosimo, obvestite kupca ali prevzemnika, da gre za povezan avtomobil in da ima kupec/prevzemnik možnost, da se naroči na Storitve prek lastnega računa MyLexus. Storitev ne morate prodati ali prenesti na kupca/prevzemnika.

5. ZAČASNA ALI TRAJNA PREKINITEV STORITEV/NAROČNINE Z NAŠE STRANI – ZASEBNI NAČIN

5.1 Pridržujemo si pravico, da začasno prekinemo zagotavljanje vseh ali dela Storitev in/ali kadarkoli, brez predhodnega obvestila in sodnega posredovanja ter brez plačila nadomestila, prekličemo vašo naročnino na Storitve, tako da vas o tem obvestimo prek računa MyLexus ali vam pošljemo e-poštno sporočilo, če:
  • 5.1.1 kršite te Pogoje uporabe;
  • 5.1.2 v dobri veri odločimo, da je takšna začasna ali trajna prekinitev potrebna za izpolnitev odredbe ali odločbe sodišča ali pristojnega organa ali za uskladitev z veljavno zakonodajo ali
  • 5.1.3 v primeru višje sile, ki vpliva na našo zmožnost zagotavljanja vseh ali dela Storitev.
5.2 Če začasno prekinemo zagotavljanje vseh ali dela Storitev v skladu s točko 5.1.3, bomo sprejeli vse ustrezne ukrepe, da bi vam čim prej omogočili dostop in uporabo prekinjenih Storitev.

5.3 Vašo naročnino na vse ali del Storitev lahko kadarkoli prekinemo, če odločimo, da bomo na splošno izključili vse ali del Storitve za vse svoje uporabnike ali za vse uporabnike v vaši državi ali regiji, po predhodnem obvestilu trideset (30) koledarskih dni prej po elektronski pošti in/ali prek vašega računa MyLexus.

5.4 Če začasno ustavimo katerokoli Storitev, prekinemo naročnino na Storitve ali storitev internetne povezljivosti v skladu s točkami 5.1 do vključno 5.3, niste upravičeni in ne morete zahtevati nadomestila, povračila ali škode, razen povračil, ki so izrecno določena v teh Pogojih uporabe.

5.5 Če želite kadarkoli aktivirati “zasebni način” (to pomeni, da nam preprečite uporabo geolokacije svojega vozila Lexus), lahko to storite prek aplikacije MyLexus in/ali preko svojega računa MyLexus. Če to storite, vašega vozila Lexus ne bomo mogli locirati. Upoštevajte, da bo, ko bo »zasebni način« enkrat aktiviran, veljal za vse storitve, ki se opirajo na geolokacijo. V zvezi s tem se zavedajte, da se številne storitve (v celoti ali delno) opirajo na podatke o geolokaciji vašega vozila Lexus. Ko je »zasebni način« aktiven, te storitve morda ne bodo na voljo ali pa bo to vplivalo na njihovo kakovost in točnost. Če ste na primer aktivirali »zasebni način«, ne boste mogli uporabljati storitve, ki vam omogoča, da poiščete svoje vozilo Lexus, in vašega vozila Lexus po obvestilu o trčenju ne bomo mogli locirati.

Stanje »zasebnega načina« (aktiven ali neaktiven) ostane, kot ste ga nastavili, dokler se ne odločite za spremembo stanja. Trenutni status »zasebnega načina« lahko preverite prek računa MyLexus.

Nimate pravice do nadomestila ali povračila od nas, če ena ali več Storitev ne deluje ali delno deluje samo zato, ker ste aktivirali »zasebni način«.


RAZDELEK 2 TELEMATSKE STORITVE


6. KAJ SO TELEMATSKE STORITVE?

6.1 Tukaj opisujemo splošni namen tega, kar zagotavljajo telematske storitve.
6.2 Telematske storitve so:
  • 1. Lociranje vašega vozila Lexus
    Prek aplikacije MyLexus (ali prek spletnega portala MyLexus) lahko preverite najnovejšo lokacijo svojega vozila Lexus, tj. mesto, kjer je vaše vozilo Lexus parkirano. Lokacija vašega vozila Lexus se pridobi na podlagi zadnje točke geolokacijskih podatkov, prejetih od vašega vozila Lexus, ko ste ga nazadnje izključili.

    Parkirno lokacijo vozila Lexus lahko vidite na zemljevidu skupaj z naslovom lokacije (če je na voljo) in časom, ko je bilo vozilo puščeno na tej lokaciji. Prek računa MyLexus ali prek drugih aplikacij (npr. Apple Maps, Google Maps itd.) lahko vključite navigacijo, ki vas bo vodila do vozila Lexus (ogled poti, razdalje in časa hoje do vašega vozila Lexus).

    V primeru da je vaše vozilo Lexus opremljena z napravo, ki omogoča dostop in uporabo storitve internetne povezljivosti, se lokacija vašega vozila Lexus pogosto prenaša med vožnjo, kar vam omogoča, da trenutno lokacijo svojega vozilo v živo delite z drugimi. Če nastavite delitev lokacije v živo, lahko izberete stike, s katerimi želite deliti svojo lokacijo in koliko časa jo želite deliti. Za omogočanje te funkcije se lahko uporablja ID vašega družbenega omrežja.

  • 2. Analiza vožnje
    Prek aplikacije MyLexus (ali prek spletnega portala MyLexus) lahko poiščete podatke o slogu vožnje/vozniških navadah, ki temeljijo na podatkih o geolokacijah, žiro- in G-senzorjih, prevoženih kilometrih in porabi goriva. Te evidence bodo na voljo za vsako vožnjo. Vsako posamezno vožnjo lahko označite kot »zasebno« ali »službeno« in ustvarite poročilo, v katerem lahko prikažete dogodke, kot so sunkovito zaviranje in sunkovito pospeševanje, s časom in lokacijo.

  • 3. Načrtovanje potovanj
    V primeru da je vaše vozilo Lexus opremljeno z vgrajeno navigacijsko enoto v vozilu, lahko potovanje po želji načrtujete v aplikaciji MyLexus in ga nato pošljete v svoje vozilo Lexus. Nastavite lahko predvideni čas začetka vožnje ali ciljni čas prihoda. Izračun poti upošteva predvidene prometne razmere v tistem času in ustrezno določi čas potovanja. Poti, ki ste jih poslali, lahko pregledate, jih uredite in jih pošljite nazaj v svoje vozilo Lexus. Dodate lahko poljubne lokacije, ki vas zanimajo na poti do cilja. Dodatne informacije o povezavi in delovanju vaše navigacijske enote v vozilu so na voljo v uporabniškem priročniku vozila Lexus ali na spletnem portalu MyLexus.

  • 4. Vodenje „zadnjega kilometra“
    V primeru da je vaše vozilo Lexus opremljeno s povezano navigacijsko enoto v vozilu, bo aplikacija MyLexus predlagala, da vas vodi do cilja, ki ste ga določili v navigaciji v avtomobilu, po tem ko ste zapustili vozilo. Ta storitev temelji na razliki med lokacijo vašega cilja in lokacijo parkiranega vozila Lexus. Z drugimi besedami, če svojega vozila Lexus niste mogli parkirati blizu cilja, ki ste ga določili v svoji navigaciji, lahko pot nadaljujete z navigacijo prek aplikacije MyLexus, da dosežete končni cilj (npr. peš). Po želji lahko nadaljujete z navigacijo z drugih mobilnih aplikacij (npr. Apple Maps, Google Maps). Obdelali bomo lokacijo kraja končnega cilja in vašega (parkiranega) vozila Lexus. Dodatne informacije o povezavi in delovanju vaše navigacijske enote v vozilu so na voljo v uporabniškem priročniku Lexus ali na spletnem portalu MyLexus.

  • 5. Opomniki za vzdrževanje ali servis
    Na podlagi podatkov o prevoženih kilometrih vašega vozila Lexus vas bomo obvestili o prihajajočem vzdrževanju ali servisu. Ti opomniki so organizirani v vaši državi naročnine na Storitve in se lahko razlikujejo v razpoložljivosti in/ali točnosti. Ob prejemu opomnika se boste lahko naročili pri pooblaščenem prodajalcu po svoji izbiri. Priporočamo, da s svojim računom MyLexus določite izbranega pooblaščenega prodajalca. V primeru da zamudite prvi opomnik, vam lahko pošljemo drugi opomnik.

    Ostajate odgovorni, da vozilo Lexus peljete na vzdrževanje ali servis v zahtevanih intervalih. Dejstvo, da zagotavljamo to storitev in pošiljamo opomnike, vas ne odveže te odgovornosti.

  • 6. Obvestilo o nesreči
    Ta storitev bo na voljo glede na vrsto naprave v Storitve povezanega avtomobila, ki je vgrajena v vaše vozilo Lexus. Če je ta storitev na voljo za vaše vozilo Lexus, bodo nekateri senzorji, povezani z vgrajeno avtomobilsko napravo, spremljali vplive na vaše vozilo Lexus. Če trk preseže vnaprej določen prag, bomo o tem trku obveščeni. Take informacije o "nesreči" se lahko delijo z vašo lokalno družbo Lexusove pomoči na cesti (Eurocare), ki se lahko obrne na vas, da vam ponudi pomoč, glede na podrobnosti o resnosti vaših podatkov o nesreči in na podlagi njihovih lokalnih politik. Eurocare bo stopil v stik z vami z uporabo osebnih podatkov, ki so dostopni na vašem računu MyLexus. Glede na lokalno politiko Eurocare, lahko stopi v stik tudi s kontaktnimi osebami v sili (če obstajajo), navedenimi v vašem računu MyLexus. Če Eurocare z vami ali vašimi kontaktnimi osebami v sili ne more vzpostaviti stika (npr. ker se ne bi mogli odzvati), lahko glede na lokalno politiko in resnost nesreče vključi nujno pomoč ali policijo. Vi in vaši stiki v sili imate vedno možnost sprejeti ali zavrniti pomoč, ki jo zagotavlja Eurocare.

    Ne jamčimo glede razpoložljivosti ali kakovosti katerekoli oblike nujne pomoči, ki vam jo lahko nudimo. Ne TME ne Eurocare ne odgovarjata za morebitne napake pri vključitvi nujne pomoči in/ali policije ali za kakršnokoli zamudo ali napako v zvezi s tem.

    Če želite kadarkoli aktivirati “zasebni način” prek aplikacije MyLexus in/ali prek svojega računa MyLexus (to pomeni, da nam preprečite uporabo geolokacije Lexusovega vozila), v primeru nesreče ne bomo mogli locirati vašega vozila Lexus in ta storitev ne bo delovala (glej tudi točko 5.5.).

    V določenih okoliščinah se aktivira obvezna e-klicna funkcionalnost: Upoštevajte, da bo vaše vozilo Lexus v primeru nesreče, ki sproži uporabo zračnih blazin, samodejno obvestila službe za ukrepanje ob nesrečah v državi, v kateri se nahaja vaše vozilo Lexus. To ureja uredba EU o "e-klicu" (Uredba (EU) 2015/758 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 29. aprila 2015) ali ustrezen lokalni predpis zunaj Evropske unije, kjer je to ustrezno.

  • 7. Opozorila
    Aplikacija MyLexus vas lahko opozori na nekatere opozorilne signale, ki so prikazani v vašem vozilu Lexus, odvisno od naprave v Storitve povezanega vozila, ki jo ima vaše vozilo Lexus. Ti opozorilni signali zrcalijo, vendar ne nadomeščajo opozorilnih luči, ki so prikazane na armaturni plošči/kombiniranem merilniku vašega vozila Lexus. Ostajate voznik, ki je odgovoren za reagiranje na opozorilne luči v vozilu Lexus.
6.3 Upoštevajte, da nekatere telematske storitve:
  • 6.3.1 vključujejo, da vas kontaktira pooblaščeni prodajalec ali tretja oseba, ki je od nas pooblaščena, da vas kontaktira, in/ali
  • 6.3.2 ponujajo možnost, da svojo lokacijo delite z drugimi (družino, prijatelji, kolegi itd.) na socialnih omrežjih.

7. ALI JE ZA TELEMATSKE STORITVE TREBA PLAČATI?

7.1 Ne bomo vam zaračunali naročnine in uporabe telematskih storitev.
7.2 V primeru da bi kadarkoli spremenili politiko in bi uporabnikom zaračunavali uporabo teh telematskih storitev, vas bomo o takšni spremembi predhodno obvestili, nato pa boste imeli možnost, da naročnino prekinete, če ne boste želeli še naprej uporabljati telematskih storitev proti plačilu.

8. KAKO DOLGO SO TELEMATSKE STORITVE NA VOLJO?

8.1 Telematske storitve bodo v vašem vozilu Lexus na voljo največ deset (10) let, razen če jih prej ne bomo prekinili v skladu s temi Pogoji uporabe in brez poseganja v svojo pravico do spremembe telematskih storitev v skladu s točko 10. Upoštevajte, da če ste postali lastnik rabljenega Lexusovega vozila, na primer po tem, ko je prejšnji lastnik tri leta (3) uporabljal storitve, vam bodo telematske storitve na voljo največ sedem (7) let.

9. PREKINITEV TELEMATSKIH STORITEV

9.1 Telematske storitve lahko za svoje udobje kadarkoli prekinete brez predhodnega obvestila in brez plačila kakršnihkoli nadomestil zaradi prekinitve Storitev na način, opisan v točki 4. Upoštevajte, da nobene telematske storitve ne morete prekiniti ločeno.

9.2 S prekinitvijo telematskih storitev, kot je opisano zgoraj, bomo vse telematske storitve ustavili najkasneje v dveh (2) delovnih dneh.

9.3 Upoštevajte, da če prekinete telematske storitve v skladu s točko 9.1 in če ima vaše vozilo Lexus funkcijo internetne povezljivosti, se samodejno prekine tudi storitev internetne povezljivosti in povezane storitve.

10. SPREMEMBE TELEMATSKIH STORITEV

10.1 Pridržujemo si pravico, da kadarkoli prekinemo ali odstranimo eno ali več telematskih storitev, navedenih v točki 6.2, da spremenimo njihovo razpoložljivost, funkcionalnosti, značilnosti, obseg in/ali specifikacije, da jih nadomestimo z različnimi ali enakovrednimi storitvami ali da začasno ali trajno dodamo drugačno ali novo storitev (za vzdrževanje, nadgradnjo, izboljšave itd.) brez predhodnega obvestila. O vsaki spremembi vas lahko obvestimo po elektronski pošti in/ali prek aplikacije MyLexus. Za takšne spremembe ne boste upravičeni do nadomestila (denarnega ali drugega).

10.2 Če je takšna sprememba znatna, vas bomo o njej obvestili prek aplikacije MyLexus ali po elektronski pošti. Velja, da ste sprejeli takšno spremembo, če v tridesetih (30) koledarskih dneh od datuma obvestila niste prekinili telematskih storitev v skladu s točko 9.



RAZDELEK 3 STORITEV INTERNETNE POVEZLJIVOSTI IN POVEZANE STORITVE
[TA RAZDELEK VELJA LE, ČE IMA VAŠE VOZILO LEXUS FUNKCIJO INTERNETNE POVEZLJIVOSTI]


11. KAJ JE STORITEV INTERNETNE POVEZLJIVOSTI IN KAJ SO POVEZANE STORITVE?

11.1 Če imate vozilo Lexus z vgrajeno internetno povezljivostjo, boste lahko tudi dostopali do in uporabljali storitev internetne povezljivosti in povezanih storitev. Spodnje določbe veljajo za vaš dostop in/ali uporabo storitve internetne povezljivosti in povezanih storitev.

11.2 Storitev internetne povezljivosti in povezane storitve zagotavljajo tretji ponudniki storitev, kar pomeni, da se pogoji poslovanja takih tretjih ponudnikov storitev, povezani s storitvijo internetne povezljivosti in povezanimi storitvami, neposredno uporabljajo v odnosu med vami in tretjimi ponudniki storitev. Zato morate skrbno prebrati in, če je potrebno, sprejeti pogoje poslovanja teh tretjih ponudnikov storitev, preden dostopate do storitve internetne povezljivosti in povezanih storitev. Če ne sprejmete pogojev poslovanja tretjih ponudnikov storitev, ko to zahtevajo, ne boste mogli dostopati do storitve internetne povezljivosti in povezanih storitev.

11.3 Pogoji poslovanja tretjih ponudnikov storitev so na tej strani dostopni ločeno. Ko aktivirate storitev internetne povezljivosti v skladu s temi Pogoji uporabe, so lahko pogoji poslovanja tretjega ponudnika storitev na voljo:
  • (i) na drugi strani spletnega portala MyLexus;
  • (ii) prek povezav na portalu MyLexus na spletne strani tretjih ponudnikov storitev in/ali
  • (iii) neposredno na spletnih straneh tretjih ponudnikov storitev.

12. DOSTOP DO INTERNETA/MOBILNI OPERATER

12.1 Ponudnik mobilnega omrežja ("PMO") vam nudi storitev internetne povezljivosti, dostop do interneta in/ali katerokoli drugo elektronsko komunikacijsko storitev ter prenos vseh (elektronskih) signalov. PMO je iz države, ki ste jo ob naročanju na Storitve opredelili kot državo, kjer boste prvenstveno uporabljali storitev internetne povezljivosti ("država uporabe"). Upoštevajte, da lahko PMO prekine ali omeji zagotavljanje storitve internetne povezljivosti, če ugotovi, da storitve internetne povezljivosti prvenstveno ne uporabljate v svoji državi uporabe ali v primeru kršitve njegovih pogojev poslovanja.

12.2 TME ne nudi in strinjate se, da TME ne nudi nobene storitve internetne povezljivosti, dostopa do interneta in/ali katerekoli druge elektronske komunikacijske storitve. TME ne pošilja ali prenaša nobenih (elektronskih) signalov. TME tudi ni odgovoren za posredovanje in/ali prenos kakršnihkoli (elektronskih) signalov.

12.3 Preden boste lahko dostopali ali uporabljali storitve internetne povezljivosti, internetnega dostopa in/ali drugih elektronskih komunikacijskih storitev, boste morda morali ločeno in izrecno sprejeti pogoje poslovanja PMO, ki predstavljajo pogodbo med vami in PMO-jem. TME je zgolj posrednik aktiviranja storitve internetne povezljivosti in povezanih storitev. Zato, če in v kolikor se ti Pogoji uporabe nanašajo na zagotavljanje in uporabo storitve internetne povezljivosti in povezanih storitev, družba TME deluje v imenu in za račun PMO-ja.

12.4 O vsaki spremembi PMO-ja za vašo državo uporabe boste obveščeni po elektronski pošti in/ali prek računa MyLexus. V določenem časovnem obdobju boste morali sprejeti pogoje poslovanja novega PMO-ja. Če pravočasno ne sprejmete pogojev poslovanja novega PMO-ja, boste samodejno prekinili dostop do storitve internetne povezljivosti (in povezanih storitev).

13. STORITEV INTERNETNE POVEZLJIVOSTI – "PODATKOVNI PAKETI" IN "DOSTOPI"

13.1 Storitev internetne povezljivosti je sestavljena iz podatkov, ki jih lahko uporabljate za dostop do interneta in za njegovo uporabo v svojem vozilu Lexus. Specifikacije storitve internetne povezljivosti določi PMO.

13.2 Storitev internetne povezljivosti je sestavljena iz naslednjih "podatkovnih paketov" in "dostopov":
  • 13.2.1 Podatkovni paket “Try & Play”: prek podatkovnega paketa “Try & Play” (in njegovih morebitnih podaljšanj – kot je določeno v točki 13.2.2) boste lahko uporabljali »podatkovne pakete«, vključene v storitev internetne povezljivosti, ki jo zagotavlja PMO. Ti "podatkovni paketi" lahko vključujejo podatkovno povezljivost in/ali "brezplačne storitve" (ang. Zero Rated Services) (kot je določeno v točki 14.1.1) in se lahko po državah razlikujejo glede na njihovo trajanje in/ali obseg (izraženo v GB), ki se lahko porabi na mesec. Podatkovni paket “Try & Play” je na voljo brezplačno in se aktivira prek PMO-ja od trenutka, ko ste aktivirali storitev internetne povezljivosti v skladu s temi Pogoji uporabe.

  • 13.2.2 Podatkovni paketi “Mesečno ali letno podaljšanje”: z njimi boste lahko proti plačilu podaljšali svoj začetni podatkovni paket po obdobju “Try & Play”. Ta podaljšanja lahko vključujejo podatkovno povezljivost in/ali "brezplačne storitve" (kot je določeno v točki 14.1.1) in bodo zagotovljene bodisi mesečno z mesečnim samodejnimi podaljševanjem ali letno s hitrim podaljšanjem za dvanajst (12) mesecev (glej tudi točko 15.4). Mesečni obseg (v GB) se lahko razlikuje glede na PMO. Te obnovitve ponuja PMO in jih lahko aktivirate prek svojega računa MyLexus.

  • 13.2.3 “Top-Ups”: z njim boste lahko dostopali do dodatkov. To so "podatkovni paketi", ki dodajo dodatno količino povezljivosti prek podatkov vsakič, ko ste dosegli mesečni limit podatkov. Dodatke nudi PMO in jih lahko aktivirate prek svojega računa MyLexus. Sočasno je možen le en (1) dodatek (glej tudi točko 15.5).

  • 13.2.4 “Roam Like At Home”: z njim boste lahko dostopali do določenih storitev gostovanja posameznega PMO-ja. S tem vam ne bodo zaračunani dodatni stroški gostovanja, domači paket gostovanja pa lahko uporabljate tudi na razpoložljivem ozemlju, kot ga določi PMO vaše države uporabe.

14. POVEZANE STORITVE

14.1 Naslednje povezane storitve so lahko dostopne prek storitve internetne povezljivosti s strani PMO-ja glede na državo uporabe:
  • 14.1.1 “Zero Rated Services”: odvisno od države uporabe, boste morda lahko brezplačno dostopali do »internetnega radia Radly« preko “Try & Play” in “obnovitvenih” paketov. V tem primeru ne boste porabili podatkov iz običajnega "podatkovnega paketa", ki je na voljo, in "internetni radio Radly" boste lahko uporabljali pod pogoji “Roam Like At Home”.

  • 14.1.2 “TIM Music” in “TIM I Love Games” (na voljo samo v Italiji): morda boste lahko brezplačno dostopali do teh storitev kot dela “Try & Play” ali "obnovitvenih" paketov. TIM Music se lahko uporablja tudi pod pogoji “Roam Like At Home”.

15. AKTIVIRANJE STORITVE INTERNETNE POVEZLJIVOSTI – PODALJŠANJA

15.1 Ko ste naročeni na storitve in v skladu z določbo 11.2, se bodo storitev internetne povezljivosti in povezane storitve aktivirale v skladu z aktivacijskimi paketi, navedenimi v točkah 15.3 in/ali 15.4.

15.2 Aktiviranje storitve internetne povezljivosti samodejno aktivira povezane storitve.

15.3 Podatkovni paket “Try & Play” (brezplačno preizkusno obdobje)
  • 15.3.1 Ko prvič aktivirate storitev internetne povezljivosti, prejmete brezplačno preizkusno obdobje (podatkovni paket “Try & Play”) za storitev internetne povezljivosti. Ali vam je tako brezplačno preskusno obdobje na voljo, in če je, kakšno je trajanje takšnega brezplačnega preizkusnega obdobja, je odvisno od vaše države uporabe.

  • 15.3.2 Če je brezplačno preizkusno obdobje na voljo, boste lahko ob njegovem izteku proti plačilu nadaljevali z aktiviranjem storitve internetne povezljivosti in na podlagi aktivacijskih paketov, določenih v točki 15.4.

15.4 Mesečne ali letne aktivacije Kupite lahko mesečno ali letno aktivacijo storitve internetne povezljivosti.
  • 15.4.1 Če izberete mesečno aktivacijo, boste morali mesečno aktivacijsko pristojbino plačati v celoti in vnaprej na začetku mesečnega obdobja, na katerega se nanaša (v času prvotnega nakupa ali za katerekoli naknadno podaljšanje). Mesečna aktivacija se bo samodejno podaljšala za drugo obdobje enega (1) meseca, razen če prekinete mesečno aktivacijo prek računa MyLexus vsaj en (1) dan pred iztekom trenutnega mesečnega obdobja.

  • 15.4.2 Če izberete letno aktivacijo, boste morali plačati dvanajst (12) zaporednih mesečnih aktivacij v enkratnem znesku. Letno aktivacijsko pristojbino boste plačali v celoti in vnaprej ob nakupu. Če želite podaljšati aktivacijo po izteku letnega obdobja, morate aktivacijo podaljšati s svojim računom MyLexus in plačati letno aktivacijsko pristojbino v celoti in vnaprej ob obnovitvi (ni samodejnega podaljšanja letne aktivacije).

15.5 Top-Ups: Za vsako mesečno obdobje (bodisi na podlagi mesečne ali letne aktivacije) lahko prek svojega računa MyLexus kupite dodatek za uporabo podatkov pred koncem takega mesečnega obdobja, če želite povečati omejeno porabo podatkov, ki se nanaša na to mesečno obdobje. Dodatek je treba plačati vnaprej in velja en (1) mesec od dneva, ko je bil kupljen.

15.6 Mesečna obdobja aktivacije in dodatki se računajo iz meseca v mesec (na primer: od 15. novembra do vključno 14. decembra ali od 25. februarja do vključno 24. marca).

16. CENE IN PRISTOJBINE – DAVEK – NAČINI PLAČILA – IZSTAVLJANJE RAČUNOV

16.1 Cene in pristojbine za mesečne in letne aktivacije storitve internetne povezljivosti in za dodatke so navedene na vašem računu MyLexus in bodo navedene na računu, ki ga boste prejeli (glej točko 16.5).

16.2 Cene (vključno z veljavnim DDV-jem), ki jih določi PMO, bo TME ob plačilu posredoval PMO-ju. PMO bo odločil o morebitnih zvišanjih svojih cen v skladu s svojimi pogoji poslovanja in z veljavnimi zakoni in predpisi.

16.3 Pristojbina TME za aktiviranje in administracijo vključuje veljaven DDV.

16.4 Sprejemamo naslednje načine plačila mesečnih ali letnih pristojbin za aktiviranje in/ali dodatkov: debetno/kreditno kartico in/ali PayPal. Pridržujemo si pravico, da izločimo določene načine plačila ali kadarkoli in po lastni presoji vključimo dodatne.

16.5 Računi bodo prikazani na vašem računu MyLexus, kar pomeni, da boste po nakupu prek računa MyLexus prejeli povezavo do PDF-različice računa.

17. PRAVICA DO ODSTOPA

17.1 Imate pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dneva, ki sledi datumu aktivacije ali nakupa, brez kakršnega koli razloga odstopite od aktivacije storitve internetne povezljivosti ali nakupa dodatka.

17.2 Svojo pravico do odstopa morate uveljaviti prek računa MyLexus. Če uveljavite pravico do odstopa, vam bodo povrnjene vse pristojbine ali cene. Takšno povračilo bomo izvršili z uporabo istega načina plačila, ki ste ga uporabili za plačilo pristojbin ali cen v zvezi z aktiviranjem storitve internetne povezljivosti ali nakupa dodatka, razen če se dogovorimo drugače. Za takšno povračilo vam ne bomo zaračunali nobenih stroškov ali pristojbin.

18. SPREMEMBA STORITVE INTERNETNE POVEZLJIVOSTI IN/ALI POVEZANIH STORITEV

18.1 PMO in/ali katerikoli drug ustrezni tretji ponudnik storitev, odvisno od primera, lahko kadarkoli spremeni storitev internetne povezljivosti in/ali eno ali več povezanih storitev (njihovo razpoložljivost, funkcionalnosti, značilnosti, področje uporabe in/ali specifikacije) ali jih nadomesti z različnimi ali enakovrednimi storitvami ali začasno ali trajno doda drugačno ali novo storitev (za vzdrževanje, nadgradnjo, izboljšave itd.) brez predhodnega obvestila in v skladu s svojimi pogoji poslovanja in veljavno zakonodajo.

19. PREKINITEV/NEOBNOVITEV STORITVE INTERNETNE POVEZLJIVOSTI

19.1 Imamo pravico, da kadarkoli prekinemo vašo aktivacijo storitve internetne povezljivost, če se odločimo, da ta ne bo več na voljo, ali če se PMO odloči, da ne bo več zagotavljal storitve internetne povezljivosti na splošno ali v vaši državi uporabe po razumnem predhodnem obvestilu najmanj trideset (30) koledarskih dni prej. Če aktivacijo prekinemo pred datumom zaključka izbranega obdobja aktivacije, ki ste ga že plačali, vam bomo v razumnem časovnem obdobju povrnili del pristojbin za storitev internetne povezljivosti, ki ustrezajo obdobju aktivacije, do katerega ne boste mogli dostopati in/ali ga uporabljati zaradi predčasne prekinitve z naše strani.

Če vašo aktivacijo prekinemo v skladu s to točko 19.1, niste upravičeni in ne morete zahtevati od nas PMO-nadomestila, povračila ali škode, razen povračil, ki so izrecno določena v tej točki 19.1.

19.2 Aktivacija Storitve internetne povezljivosti je potrebna, da lahko uporabljate katerokoli povezano storitev. Zato prekinitev aktivacije Storitve internetne povezljivosti pomeni, da prenehajo tudi povezane storitve.

19.3 Naša prekinitev ali vaša neobnovitev aktivacije storitev internetne povezljivosti ne bo vplivala na zagotavljanje telematskih storitev, ki se bodo še naprej izvajale na podlagi vaše naročnine.

20. STORITVE TRETJIH PONUDNIKOV STORITEV

20.1 Nismo odgovorni za preučevanje ali ovrednotenje, zlasti, vendar ne omejeno na kakovost, popolnost ali pravilnost storitve internetne povezljivosti in/ali podobnih storitev.

20.2 Ne dajemo nikakršnih jamstev v zvezi s storitvijo internetne povezljivosti in s povezanimi storitvami niti ne odobrimo ponudb za storitve kateregakoli tretjega ponudnika storitev.

20.3 Izrecno sprejemate, da pogoji poslovanja tretjih ponudnikov storitev, ki veljajo za storitev internetne povezljivosti in povezane storitve, pomenijo zavezujoče pogodbe izključno med vami in zadevnim tretjim ponudnikom storitev, ne pa med vami in nami.

20.4 Tretje ponudnike storitev boste našli, kot je opredeljeno v točki 11.3.

20.5 Zavedati se morate, da imajo tretji ponudniki storitev (vključno s PMO-jem, ki zagotavljajo storitev internetne povezljivosti) pravico spreminjati svoje pogoje poslovanja, ki veljajo za njihove storitve (storitev internetne povezljivosti in/ali povezane storitve).

20.6 Vaša odgovornost je, da redno preverjate veljavne pogoje poslovanja tretjih ponudnikov storitev in jih pozorno berete ter, če je to zahtevano, sprejmete njihovo najnovejšo različico.

RAZDELEK 4 SPLOŠNE DOLOČBE


21. SPREMEMBA POGOJEV UPORABE

21.1 Pridržujemo si pravico do spremembe teh Pogojev uporabe kadarkoli med trajanjem vaše naročnine na Storitve.

21.2 Vaša odgovornost je, da redno preverjate te Pogoje uporabe prek portala MyLexus.

21.3 Če spremenimo Pogoje uporabe, vas bomo o spremembi obvestili po elektronski pošti.

21.4 Če v roku tridesetih (30) koledarskih dni od prejema zgoraj navedenega elektronskega sporočila ne prekinete naročnine na storitve v skladu s 4. točko, bo takšna sprememba začela veljati in postala zavezujoča za vas od poteka teh trideset (30) koledarskih dni dalje.

21.5 Če storitve vključujejo tudi storitev internetne povezljivosti in povezane storitve, in pride to takšne spremembe med letnim aktivacijskim obdobjem, vam bomo povrnili sorazmerni del letne aktivacijske pristojbine. Na spletnem portalu MyLexus boste našli dodatne informacije o tem, kako lahko zahtevate takšno povračilo.

22. SKLADNOST Z ZAKONI

22.1 Potrjujete in se strinjate, da ste pri dostopanju in uporabi Storitev odgovorni za spoštovanje veljavnih zakonov in predpisov. Brez omejitve splošnosti zgoraj navedenega je vaša dolžnost spoštovati vse:
  • 22.1.1 veljavne zakone in predpise o izvozu in uvozu, ki se uporabljajo za uporabo Storitev, in
  • 22.1.2 veljavne zakone in predpise o zasebnosti in zaposlovanju. Če ste delodajalec in če naše storitve dajete na voljo svojim zaposlenim, morate upoštevati vsa pravila in omejitve glede uporabe Storitev v zvezi z zaposlenimi (npr. z zagotavljanjem poštenih informacij o obdelavi in s pridobitvijo privolitve, kadar je to potrebno).

23. POSOJANJE VOZILA LEXUS

23.1 Če želite svoje vozilo Lexus dati v začasno uporabo drugim osebam, morate to osebo obvestiti, da je vaše vozilo Lexus v Storitve povezan avtomobil in da boste lahko spremljali svoje vozilo Lexus in slog vožnje osebe.

23.2 Po želji se lahko s to osebo dogovorite, da boste v svojem vozilu Lexus začasno aktivirali “zasebni način” in onemogočili sledljivost avtomobila, dokler se “zasebni način” ne izključi. Nato nosite odgovornost za spoštovanje tega sporazuma za čas trajanja izposoje avtomobila.

23.3 Upoštevajte, da ste v vsakem primeru odgovorni za varovanje zasebnosti oseb, ki uporabljajo vaše vozilo Lexus.

24. ZAHTEVE IN OMEJITVE

24.1 Spoštovati morate naslednje zahteve in omejitve:
  • 24.1.1 nemudoma namestite vse nadgradnje, popravke programskih napak, programske popravke in druge popravke v zvezi s Storitvami, ki jih občasno objavljamo;
  • 24.1.2 spoštujete vse veljavne zahteve ponudnika omrežja/mobilnega omrežja, pogoje ali kodekse ravnanja v zvezi z uporabo Storitev;
  • 24.1.3 ne sprejemajte ukrepov ali opustitev, ki lahko:
  • (a) motijo ali ogrožajo integriteto ali varnost Storitev, katerokoli mrežo partnerjev ali prodajalcev TME-ja ali zasebnost katerekoli druge osebe;
    (b) povzročijo škodo TME-ju ali kateremukoli od partnerjev, prodajalcev ali strank TME-ja;
  • 24.1.4 ne dostopajte do Storitev ali jih ne uporabljajte:
    (a) za goljufive, kaznive, obrekovalne, nadlegovalne ali civilnodeliktne namene ali za sodelovanje pri kakršnihkoli nezakonitih dejavnostih ali njihovi promociji;
    (b) za kršenje intelektualne lastnine, zasebnosti ali druge pravice ali zlorabo premoženja katerekoli tretje osebe;
    (c) za pošiljanje zavajajočih ali netočnih informacij z namenom goljufanja, povzročanja škode ali nezakonitega pridobivanja kakršnihkoli vrednosti;
  • 24.1.5 ne pregledujte, posedujte, uporabljajte, kopirajte, preoblikujte in ne poskušajte odkriti izvorne kode, uporabljene za ustvarjanje kateregakoli računalniškega programa ali druge komponente Storitev, razen če ni drugače dovoljeno z veljavnimi zakoni;
  • 24.1.6 ne poskušajte vdreti ali pridobiti nepooblaščenega dostopa do omrežja, okolja ali sistema TME-ja ali kateregakoli partnerja, prodajalca ali kupca TME-ja;
  • 24.1.7 ne razveljavite nobene varnostne komponente;
  • 24.1.8 ne zbirajte, uporabljajte ali prenašajte kakršnihkoli podatkov, vključno z osebnimi podatki, ki se obdelujejo v okviru vaše uporabe Storitev, razen za dovoljeno uporabo Storitev, in
  • 24.1.9 ne dostopajte do Storitev oziroma jih ne uporabljajte za izgradnjo konkurenčnega izdelka ali za primarni namen spremljanja njegove razpoložljivosti, učinkovitosti ali funkcionalnosti ali za namene referenčne vrednosti ali konkurenčne namene.

25. GARANCIJE IN ODGOVORNOST

25.1 Kljub številnim tehničnim in organizacijskim ukrepom, ki jih sprejemamo za zagotavljanje kakovosti in varnosti Storitev, ne moremo jamčiti, da:
  • 25.1.1 bodo podatki, ki jih vaše vozilo Lexus prenaša v naše zaledne informacijske sisteme, vedno popolnoma zasebni in varni ter ne bodo ogroženi zaradi prestrezanja ali drugega nepooblaščenega dostopa;
  • 25.1.2 bo vaš dostop do Storitev in njihova uporaba neprekinjena in vedno na voljo;
  • 25.1.3 so podatki, ki so vam na voljo preko Storitev, točni ali popolni;
  • 25.1.4 so Storitve brez napak ali da ne bo prišlo do izgube kakovosti.
25.2 Ne zagotavljamo razpoložljivosti ali kakovosti nujne pomoči, ki vam jo lahko nudimo v okviru obveščanja o nesrečah. TME (ali Eurocare) ne odgovarja za morebitne napake pri vključitvi nujne pomoči in/ali policije ali za kakršnokoli zamudo ali napako v zvezi s tem.

25.3 Ne zagotavljamo kakovosti, popolnosti ali pravilnosti katerekoli storitve, ki jo zagotavljajo tretji ponudniki storitev, in zato ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za vašo uporabo teh storitev. V obsegu, ki ga dovoljuje veljavna zakonodaja, se strinjate, da nas odvezujete odgovornosti za kakršnokoli škodo ali izgubo, ki lahko nam ali našim povezanim ali pridruženim družbam nastane v zvezi z vašo uporabo storitev, ki jih ponujajo tretji ponudniki storitev.

25.4 Ne moremo biti odgovorni za morebitno izgubo ali škodo ali za kakršnekoli terjatve tretjih oseb, ki nastanejo, ker svoje naročnine na Storitve niste prekinili v skladu s 4. točko.

25.5 Ne glede na katerokoli drugo določilo teh Pogojev uporabe ne izključujemo ali omejujemo svoje odgovornosti za:
  • 25.5.1 smrt ali telesno poškodbo, ki jo povzročimo (razen smrti ali osebnih poškodb, ki so posledica primerov, zajetih v točki 25.2);
  • 25.5.2 goljufijo, goljufive napačne predstavitve, hudo malomarnost ali namerne kršitve, ki jih povzročimo mi ali katerikoli izmed naših zaposlenih ali zastopnikov; ali
  • 25.5.3 izgubo ali škodo, ki je ne moremo omejiti ali izključiti v skladu z obvezujočo veljavno zakonodajo.
25.6 V skladu s točko 25.5 bo naša skupna odgovornost, ki izhaja iz malomarnosti, kršitve pogodbe ali drugače pod ali v povezavi s temi Pogoji uporabe, omejena na
  • 25.6.1 200 EUR; ali
  • 25.6.2 celotni znesek pristojbin, ki ste nam jih plačali v obdobju treh (3) mesecev pred dogodkom, ki je povzročil odgovornost.
25.7 V skladu s točko 25.5, ne bomo odgovorni za:
  • 25.7.1 kakršnokoli posredno ali posledično izgubo ali škodo, ne glede na to, ali izvira iz malomarnosti, kršitve pogodbe ali iz česa drugega, vključno z izgubo dobička, izgubo dobrega imena, izgubo podatkov, izgubo prihodkov, izgubo prometa, izgubo posla, škodo ugledu, izgubo priložnosti, prekinitvijo poslovanja ali izgubo pričakovanih prihrankov; ali
  • 25.7.2 kakršnokoli izgubo ali škodo, ki je posledica neupoštevanja vaših odgovornosti in obveznosti v skladu s temi Pogoji uporabe.

26. PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

26.1 Vse pravice intelektualne lastnine, lastninske pravice in interesi v zvezi s Storitvami pripadajo nam, našim podizvajalcem in/ali našim izdajateljem licenc.


27. RAZNO

27.1 Nič v teh Pogojih uporabe ne šteje za partnerstvo, mandat ali delovno razmerje med vami in nami.

27.2 Nobena zamuda ali neuveljavitev, bodisi vaša ali naša, katerekoli pravice, pooblastila ali pravnega sredstva v skladu s temi Pogoji uporabe ne bo delovala kot odpoved tej pravici, pooblastilu ali pravnemu sredstvu, niti ne bo nobeno posamezno ali delno izvajanje takšnih pooblastil, pravic ali pravnih sredstev izključevalo drugih ali nadaljnjih uveljavitev teh pravic, pooblastil ali pravnih sredstev. Vsaka odpoved mora biti izražena v pisni obliki.

27.3 Če je katerikoli izraz ali druga določba teh Pogojev uporabe neveljavna, nezakonita ali je ni mogoče izvršiti z nobenim zakonom, javnim redom ali drugimi pogoji ali določili teh Pogojev uporabe, bo vseeno ostala v polni veljavi. Ob takšni ugotovitvi, da je katerikoli izraz ali druga določba neveljavna, nezakonita ali je ni mogoče izvršiti, se bosta stranki v dobri veri pogajali o teh Pogojih uporabe, da bi čim bolj uresničili prvotni namen strank.

27.4 Preklic ali prenehanje veljavnosti naročnine na Storitve ne bo vplival na katerokoli določbo teh Pogojev uporabe, ki je izrecno ali implicitno namenjena nadaljevanju veljavnosti po prekinitvi ali poteku vaše naročnine na Storitve, in bo še naprej ostala v polni veljavi.

27.5 Brez omejitve splošnosti točke 27.4 bodo točke 12.2, 22, 25, 26, 27.4 in 29 preživele iztek ali prenehanje vaše naročnine na Storitve.

27.6 Imamo pravico do oddajanja podizvajalcem, dodelitve ali prenosa katerekoli od svojih pravic in/ali obveznosti v zvezi s temi Pogoji uporabe na katerokoli tretjo osebo.

27.7 Ne morete oddati podizvajalcem, dodeliti ali prenesti katerekoli svoje pravice in/ali obveznosti v zvezi s temi Pogoji uporabe na katerokoli tretjo osebo brez našega predhodnega pisnega dovoljenja.

27.8 Pogoji uporabe predstavljajo celoten sporazum med vami in nami v zvezi s Storitvami in nadomestijo predhodne ali sočasne sporazume, pisne ali ustne, ki se nanašajo na Storitve.


28. KONTAKTNI PODATKI IN PRITOŽBE

28.1 Če imate kakršnakoli vprašanja o Storitvah ali če imate kakršnekoli pritožbe glede Storitev, se na prvi stopnji obrnite na svojega izbranega pooblaščenega prodajalca. Lahko se tudi obrnete na nas z uporabo naslednjih kontaktnih podatkov: info@lexus.si.

28.2 Če in v obsegu, ki je skladen z zakonodajo vaše države naročnine na Storitve, in pod pogojem da ste po tem zakonu potrošnik, imate pravico vložiti pritožbo:
29. VELJAVNO PRAVO IN JURISDIKCIJA

29.1 Pogoje uporabe urejajo in bodo razlagani v skladu z zakoni Republike Slovenije.

29.2 Vsak sodni postopek v zvezi z vsebino, razlago in/ali uporabo teh pogojev uporabe se predloži sodiščem v Republiki Sloveniji, ki bodo imela izključno pristojnost.

OBVESTILO O ZASEBNOSTI
ZA OBDELAVO VAŠIH OSEBNIH PODATKOV V OKVIRU
LEXUSOVIH STORITEV POVEZOVANJA



V tem obvestilu o zasebnosti je razloženo, kako bomo obdelovali vaše osebne podatke (“Osebni podatki”) pri zagotavljanju Lexusovih storitev povezovanja (ang. Connected Car services), na katere se lahko naročite prek svojega računa MyLexus in do katerih lahko dostopate prek aplikacije MyLexus in spletnega portala (skupaj kot “Storitve”).

To obvestilo o zasebnosti morate prebrati skupaj z Lexusovo Splošno politiko zasebnosti in varstva osebnih podatkov (“Splošna politika zasebnosti”) [www.lexus.si/privacy-and-data-protection-policy] v kateri na splošno opisujemo, kako zbiramo vaše osebne podatke in zakaj jih zbiramo, kako jih uporabljamo, s kom jih delimo, kako jih ščitimo in možnosti, ki jih imate v zvezi s svojimi osebnimi podatki.

Kdo je odgovoren za zbiranje in uporabo vaših osebnih podatkov?

Za zbiranje in uporabo vaših osebnih podatkov je odgovorna:

Toyota Motor Europe SA/NV
Avenue du Bourget/Bourgetlaan 60
1140 Bruselj
Belgija

V partnerstvu s:

Toyota Connected Europe Limited
10. nadstropje, 14–18 ulica Handyside
London N1C 4DN
Združeno kraljestvo

Toyota Motor Europe in Toyota Connected Europe Limited sta v nadaljnjem besedilu skupaj imenovani “Lexus”, “mi” ali “naš”.

Kakšna je naša zaveza?

Zavezujemo se, da bomo vaše osebne podatke obdelovali v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu podatkov, vključno z Uredbo (EU) 2016/679 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov) ("GDPR"), ki se lahko občasno spremeni, ponovno formulira ali zamenja.

Za katere namene zbiramo in uporabljamo vaše osebne podatke?

Vaše osebne podatke zbiramo in uporabljamo za naslednje namene:

- Za vklop ali deaktivacijo vaše naročnine na Storitve.
- Za zagotavljanje Storitev.
- Za obdelavo vaših zahtevkov.
- Za podporo svojim prodajnim in marketinškim aktivnostim.
- Za izvajanje raziskav in razvoja za krepitev in izboljšanje storitev, razvoj novih storitev mobilnosti in/ali storitev in rešitev povezanih avtomobilov ter izboljšanje učinkovitosti Lexusovih vozil, izdelkov in storitev ali razvoj novih.
- Za zagotavljanje, vzdrževanje in podporo svojih omrežij, sistemov in aplikacij.
- Če je to razumno potrebno v zvezi s sporom, v katerem smo ali v katerega se lahko vključimo neposredno z vami ali s tretjo osebo.

Osebne podatke bomo posredovali drugim za naslednje namene:

- Če imate vozilo Lexus z vgrajeno funkcijo internetne povezljivosti, je lahko mobilni operater, ki bo zagotavljal storitev internetne povezljivosti, zakonsko zavezan k pridobitvi določenih identifikacijskih podatkov, ki se nanašajo na vas. Lexus bo od vas zbiral te identifikacijske podatke in jih posredovala operaterju mobilnega omrežja.
- Da bi svoji mreži (nacionalnim distributerjem in pooblaščenim prodajalcem/serviserjem) omogočili stik z vami v okviru zagotavljanja/izvajanja določenih storitev.
- Če javni organi (npr. organi pregona) ali sodišča zahtevajo, da jim razkrijemo vaše osebne podatke.
- Če je to razumno potrebno v zvezi s sporom, v katerem smo ali v katerega bi se lahko vključili, lahko vaše osebne podatke delimo na primer z drugimi strankami, ki sodelujejo v sporu ali na sodišču.
- Če imate z zavarovalnico sklenjeno zavarovalno pogodbo, ki temelji na uporabi, bomo na podlagi te pogodbe zavarovalnici posredovali osebne podatke, ki so potrebni za izvajanje takšne pogodbe (podatke o geolokaciji, ki so povezani z vašim vozilom Lexus, vozniške navade itd.).

Čigavi osebni podatki se obdelujejo?

Vaši, kot osebe, ki je naročila Storitve v skladu z našimi pogoji uporabe.

Upoštevajte, da če dovolite drugi osebi, da vozi/uporablja vaše vozilo Lexus, morate voznika/uporabnika seznaniti s tem Obvestilom o zasebnosti, da bi ga seznanili z obdelavo njegovih osebnih podatkov v okviru storitev.

Če prenesete lastništvo vozila Lexus na drugo osebo ali preprodajalca, morate v obsegu, ki je tehnično izvedljiv, odstraniti vse podatke in vsebino (vključno z morebitnimi osebnimi podatki), ki ste jih shranili v vozilu Lexus in ki so dostopni z vašega računa MyLexus pred prenosom lastništva vašega vozila Lexus.

Kateri osebni podatki se zbirajo?

Zbirali in uporabljali bomo naslednje osebne podatke:

- Informacije o identiteti (npr. naslov, ime in priimek, materni jezik).
- Kontaktni podatki (npr. mobilna številka, e-poštni naslov, poštni naslov).
- Če imate vozilo Lexus z vgrajeno funkcijo internetne povezljivosti, informacije o identiteti, ki jih zahteva operater mobilnega omrežja, ki zagotavlja storitev internetne povezljivosti (npr. kopije osebnih dokumentov, podrobnosti o debetni/kreditni kartici).
- Podatki, povezani z računom MyLexus (npr. želeni način stika, informacije o naročnini, prednostni jezik komunikacije, pooblaščeni prodajalec/serviser).
- Geolokacijski podatki, povezani z vašim vozilom Lexus in/ali vašim pametnim telefonom (npr. lokacija GPS, načrtovana destinacija).
- Vozniške navade (npr. dnevniki vožnje, dnevniki poti, hitrost vožnje, hitrost pospeška in zavore).
- Kontaktni podatki za nujne primere (če ste te podatke posredovali na svojem računu MyLexus).
- Podatki o poti.
- Vaš ID družbenih medijev lahko uporabimo, da vam omogočimo delitev lokacije vašega vozila Lexus z drugimi (npr. v zvezi s tistimi Storitvami, ki vam omogočajo, da delite lokacijo svojega vozila Lexus z drugimi prek družbenih medijev po vaši izbiri).
- Segment stranke.
- Identifikacijski podatki vozila (npr. registrska tablica vozila, identifikacijska številka vozila, datum nakupa vozila).
- Tehnični podatki vozila (npr. kilometrina, poraba goriva, opozorila).
- Trenutni in zgodovinski podatki o vozilu (npr. dodatki, pnevmatike, finance, zavarovanje, informacije o garanciji, če ustreza).
- Finančni podatki, povezani s Storitvami (npr. zgodovina vaših plačil za Storitve, računi, številka DDV, če ustreza) in
- zgodovina interakcij (na primer načrtovano vzdrževanje in rezervacija servisa).

Katere so pravne podlage za Lexusovo uporabo vaših osebnih podatkov?

1. Nujnost izvajanja naše pogodbe z vami

Če se želite naročiti na naše Storitve, se morate strinjati s pogoji uporabe Lexusovih storitev povezovanja (»Pogoji uporabe«).

Vaše osebne podatke obdelujemo, ker je to potrebno za izpolnitev obveznosti, ki jih imamo do vas in izhajajo iz pogojev uporabe.

2. Naši zakoniti interesi

Kadar je to ustrezno, obdelujemo vaše osebne podatke, če je to potrebno za uresničevanje naših zakonitih interesov v zvezi z zagotavljanjem storitev, pod pogojem da naši interesi ne prevladajo nad vašimi interesi ali pravicami in svoboščinami (npr. pravice do zasebnosti). Osebne podatke na primer obdelujemo:

- Da bi Lexusovi partnerji v mreži (npr. nacionalni distributerji, pooblaščeni trgovci na drobno/serviserji) lahko stopili v stik z vami v okviru opomnikov za servis in obravnavanja nesreč.
- Kjer je primerno, da boste lahko delili določene podatke z drugimi (npr. svojo lokacijo, lokacijo vozila Lexus, destinacijo, predvideni čas prihoda).
- Da lahko stopimo v stik s kontaktno osebo za nujne primere, ki ste jo določili, in s katero je treba stopiti v stik, če ste bili vi in/ali vaše vozilo Lexus udeleženi v nesreči.
- Če imate vozilo Lexus z vgrajeno funkcijo internetne povezljivosti, za omogočanje zunanjim ponudnikom (npr. operaterjem mobilne telefonije, ki zagotavljajo storitev internetne povezljivosti), da izpolnijo svojo zakonsko obveznost, da vas identificirajo (z zbiranjem vaših identifikacijskih podatkov).
- Za izvajanje raziskav in razvoja za okrepitev in izboljšanje storitev, razvoj novih storitev mobilnosti in/ali storitev in rešitev povezanih avtomobilov ter izboljšanje učinkovitosti Lexusovih vozil, izdelkov in storitev ali razvoj novih; v tem kontekstu lahko osebne podatke obdelujemo v obliki, v kateri jih ni mogoče neposredno povezati z vami.
- Za razkritje vaših osebnih podatkov, če to zahtevajo javni organi kazenskega pregona ali sodišča.

3. Naše zakonske obveznosti

Vaše osebne podatke obdelujemo, če je to potrebno za izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti, vključno z ravnanjem v skladu z odločitvami sodišč ali javnih organov. Če smo vam na primer zaračunali uporabo storitve internetne povezljivosti, bomo morda morali obvezno obdržati račun (in vaše osebne podatke na računu) v zakonsko predpisanem časovnem obdobju.

Kako lahko začasno prekinem uporabo geolokacije položaja mojega vozila Lexus?

Če ne želite uporabiti geolokacijskih podatkov vašega vozila Lexus, lahko kadarkoli aktivirate »zasebni način« prek računa MyLexus. Če je »zasebni način« aktiven, bomo prenehali z uporabo takšnih geolokacijskih podatkov.

Upoštevajte, da ko bo »zasebni način« enkrat aktiviran, bo veljal za vse storitve, ki se opirajo na geolokacijo. V zvezi s tem se zavedajte, da se številne storitve (v celoti ali delno) opirajo na podatke o geolokaciji vašega vozila Lexus. Ko je »zasebni način« aktiven, te storitve morda ne bodo na voljo ali pa bo to vplivalo na njihovo kakovost in točnost. Če ste na primer aktivirali »zasebni način«, ne boste mogli uporabljati storitve, ki vam omogoča, da poiščete svoje vozilo Lexus, in le-tega po obvestilu o nesreči ne bomo mogli locirati.

Status »zasebnega načina« (aktiven ali neaktiven) ostane takšen, kot ste ga nastavili, dokler se ne odločite za spremembo statusa. Trenutni status »zasebnega načina« lahko preverite prek računa MyLexus.

Koliko časa bo Lexus hranil moje osebne podatke?

Vaše osebne podatke hranimo toliko časa, kot je to potrebno za namene, za katere so obdelani.

Za določitev obdobij, v katerih bomo obdržali vaše osebne podatke, uporabljamo naslednja merila:

- Čas trajanja vaše naročnine in zagotavljanja storitev.
- Svoje zakonske obveze, da hranimo določene vaše osebne podatke.
- Obdobja, v katerih lahko sprožimo zahtevek oz. v katerem je ta lahko sprožen proti nam.
- Nujnost, da opravimo revizije (npr. varnostne revizije).
- Nujnost uporabe osebnih podatkov v okviru trenutnih ali morebitnih sporov.

Po prekinitvi ali prenehanju naročnine na Storitve bomo izbrisali vaše osebne podatke v zvezi z vašo uporabo storitev ali pa te osebne podatke hranili v obliki, po kateri vas ni mogoče neposredno določiti.

Ali se bodo moji osebni podatki prenesli v druge države?

Lexus deluje po vsem svetu. Zato lahko vaše osebne podatke shranjujemo in obdelujemo pri nas ali svojih ponudnikih storitev v več državah, vključno z državami, ki niso država vašega prebivanja ali država nakupa Lexusovega vozila. Vaši osebni podatki se lahko na primer prenesejo v Združeno kraljestvo, na Japonsko in/ali v ZDA.

Če se vaši osebni podatki prenesejo v države zunaj Evropskega gospodarskega prostora ("EGP"), bomo zagotovili ustrezne zaščitne ukrepe, kot so:

- Prenos sodi v okvir odločbe o ustreznosti, ki jo je sprejela Evropska komisija v skladu s 45. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov.
- Pripravljene so bile standardne pogodbene klavzule o varstvu podatkov, kot jih je odobrila Evropska komisija ali organ za varstvo podatkov v skladu s členom 46.2 (c) ali (d) Splošne uredbe o varstvu podatkov, ali
- v primeru prenosa vaših osebnih podatkov v Združene države, ta prenos ureja zasebnostni ščit EU-ZDA v skladu s členom 45 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

Za dodatne informacije o tem, kako se urejajo prenosi osebnih podatkov izven EGP-ja, se obrnite na naslednjo povezavo: ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu_sl.

Za nadaljnje informacije o tem, kako smo uvedli ustrezne zaščitne ukrepe, nam lahko pišete na način, kot je določen v razdelku »Kako lahko uveljavim svoje pravice do zasebnosti in se obrnem na Lexus?« spodaj.

Kakšne so moje pravice v zvezi z osebnimi podatki?

Glede na in v skladu z veljavnimi zakoni imate določene pravice glede osebnih podatkov, ki jih hranimo v zvezi s Storitvami. Te pravice vključujejo naslednje:

- Pravica do obveščenosti: Imate pravico do jasnih, preglednih in lahko razumljivih informacij o tem, kako uporabljamo vaše osebne podatke in s tem povezanimi pravicami. To je delno razlog, da vam nudimo informacije v tem Obvestilu o zasebnosti.
- Pravica dostopa: Imate pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov. Do svojih osebnih podatkov boste morda želeli dostopati, da potrdite našo uporabo v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu podatkov.
- Pravica do popravka: Imate pravico do popravka svojih osebnih podatkov, če so ti netočni ali nepopolni.
- Pravica do izbrisa: Ta je znana tudi kot »pravica do pozabe« in vam preprosto omogoča, da zahtevate izbris ali odstranitev svojih osebnih podatkov, če ni nobenega razloga, da bi jih še naprej uporabljali. Upoštevajte, da to ni absolutna pravica in veljajo izjeme.
- Pravica do omejitve obdelave: Imate pravice blokirati ali preprečiti nadaljnjo uporabo svojih osebnih podatkov. Ko je obdelava omejena, lahko še naprej hranimo vaše osebne podatke, vendar bomo uporabo vaših osebnih podatkov omejili.
- Pravica do prenosljivosti podatkov: Pravico imate pridobiti in ponovno uporabiti svoje osebne podatke za svoje namene v različnih storitvah. Na primer, če se vaše razmerje z Lexusom konča, vam ta pravica omogoča enostavno premikanje, kopiranje ali prenos osebnih podatkov med našimi IT-sistemi in sistemi drugih ponudnikov storitev, ne da bi to vplivalo na njihovo uporabnost. Upoštevajte, da to ni absolutna pravica in veljajo izjeme. Tudi ta pravica se lahko uporablja le v določenih okoliščinah in pod pogojem, da ne škoduje pravicam drugih (lahko se na primer uporablja v zvezi z osebnimi podatki, ki ste nam jih posredovali in ki smo jih obdelali, da bi izpolnili svojo pogodbo z vami).
- Pravica do ugovora zoper obdelavo: Če obdelava temelji na našem zakonitem interesu, imate pravico ugovarjati takšni obdelavi, razen če imamo utemeljen in legitimen razlog za nadaljnjo obdelavo vaših osebnih podatkov.
- Kadarkoli imate pravico do ugovora zoper obdelavo svojih osebnih podatkov v namene neposrednega trženja.
- Pravica do vložitve pritožbe: Imate pravico vložiti pritožbo glede načina ravnanja z osebnimi podatki ali obdelave svojih osebnih podatkov pri svojem nacionalnem organu za varstvo podatkov. V vaši državi je to Informacijski pooblaščenec [www.ip-rs.si, gp.ip@ip-rs.si].
- Pravica ne biti predmet avtomatiziranega odločanja: Pravico imate, da niste predmet odločanja, ki temelji izključno na avtomatizirani obdelavi (vključno s profiliranjem) in ki ustvarja pravne (ali podobno pomembne) učinke.

Upoštevajte, da lahko zgoraj navedene pravice uveljavljate le v povezavi z osebnimi podatki, ki jih hranimo v zvezi s Storitvami.

Kako lahko uveljavim svoje pravice do zasebnosti in se obrnem na Lexus?

Za več informacij o naši uporabi vaših osebnih podatkov in uveljavljanju svojih pravic do zasebnosti se obrnite na nas na naslednji način:

- pravico dostopa, pravico do prenosljivosti podatkov, pravico do izbrisa in pravico do ugovora lahko uveljavljate s klikom na ustrezne povezave na računu MyLexus;
- osebne podatke, povezane z računom, lahko neposredno popravite prek računa MyLexus;
- za katerokoli drugo zahtevo, prosimo, [pošljite e-poštno sporočilo na naslov dcpc@toyota.si ali kliknite tukaj [www.lexus.si/privacy-and-data-protection-policy].

Vaš zahtevek se bomo potrudili izpolniti takoj, ko bo to razumsko mogoče in vselej v skladu z zakonsko predpisanimi časovnimi okviri. Upoštevajte, da lahko v primeru dvoma o vaši identiteti zahtevamo, da nam priskrbite dokaz o identiteti, saj lahko tako na primer preprečimo nepooblaščen dostop do vaših osebnih podatkov.

Upoštevajte, da bomo, če ste zahtevali izbris osebnih podatkov, morda še vedno morali obdržati določene osebne podatke, če zakon tako določa.

Spremembe obvestila o zasebnosti

Lexus lahko občasno posodobi to Obvestilo o zasebnosti, in ko bomo to storili, bomo ponovno izdali popravljeno obvestilo o zasebnosti in vas obvestili o vseh spremembah v obsegu, ki ga zahteva zakon.

Če imate kakršnakoli vprašanja v zvezi s spremembami tega Obvestila o zasebnosti, nam lahko pišete na način, kot je določen v razdelku »Kako lahko uveljavim svoje pravice do zasebnosti in se obrnem na Lexus«.

Protislovja ali nezdružljivost med Splošno politiko zasebnosti in tem obvestilom o zasebnosti

Če pride do kakršnegakoli protislovja ali nezdružljivosti med določbo tega Obvestila o zasebnosti ter določbo Splošne politike zasebnosti, velja to Obvestilo o zasebnosti.
Za registracijo morate sprejeti pogoje uporabe.
Za registracijo morate sprejeti pravilnik o zasebnosti.