Skip to Main Content (Press Enter)
IZBERITE

Lexus tehnologija »black butterfly« navdih za imerzivne instalacije

na Milanskem tednu oblikovanja 2025
  •       Mednarodni ustvarjalci predstavljajo nova dela, ki jih je navdihnil koncept Lexusovega avtomobilskega vmesnika Black Butterfly
  •       »A-Un«, interaktivna instalacija podjetij SIX Inc. in STUDEO, navdih črpa tudi iz tradicionalnega japonskega koncepta dihanja v harmoniji Aun no kokyo
  •       »Discover Together«, nova Lexusova pobuda za soustvarjanje, vključuje dela nadobudnih ustvarjalcev
  •       Instalacije bo Lexus predstavil na milanskem tednu oblikovanja 2025 od 8. do 13. aprila 

»Black Butterfly«, sistem za upravljanje kokpita z dvema vmesnikoma, ki ga je Lexus razvil za konceptno vozilo LF-ZC, je navdihnil mednarodne ustvarjalce, da so razvili nove imerzivne instalacije, ki predstavljajo vrhunec umetnosti in oblikovanja.

Lexus bo te vznemirljive interpretacije tega, kako bodo tehnologije prihodnosti zbližale človeka, stroje in mobilnost, predstavil na milanskem tednu oblikovanja 2025, enem najpomembnejših svetovnih dogodkov za ustvarjalce. Eksponati bodo na ogled v Superstudiu Più od 8. do 13. aprila.

 »A-Un« je interaktivna instalacija, ki se intuitivno poveže z gledalcem in združuje načela vmesnika Black Butterfly s tradicionalnim japonskim konceptom dihanja v harmoniji Aun no kokyo. Lexus jo je razvil v sodelovanju z ustvarjalsko agencijo SIX iz Tokia in oblikovalskim studiem STUDEO. Predstavlja novo dimenzijo nemotene komunikacije med ljudmi in mobilnostjo ter s popolnoma sinhroniziranimi interakcijami izraža duha medsebojnega razumevanja.
Lexusova prisotnost na milanskem tednu oblikovanja vključuje tudi instalacijo »Discover Together«, ki so jo oblikovali nadobudni ustvarjalci iz japonskega podjetja Bascule Inc., ameriške univerze Northeastern University in Lexusove oblikovalske ekipe z Japonske. Lexus že več kot desetletje s svojo nagrado za oblikovanje podpira inovativne ustvarjalce, ki si prizadevajo oblikovati boljši svet in družbo v prihodnosti. Zdaj Lexus to še nadgrajuje s pobudo »Discover Together«. 
Projekt poudarja soustvarjanje ter ponovno določa in izraža nove možnosti, ki jih ponujajo vmesniki za upravljanje kokpita Black Butterfly.  Ustvarjalci s svojimi izvirnimi deli prikazujejo drugačno kemijo in izkušnje, ki se lahko pojavijo v interakciji med človekom in vmesnikom Black Butterfly.
Lexus že vrsto let aktivno sodeluje na milanskem tednu oblikovanja, kjer predstavlja, kako s premikanjem meja tako pri izdelkih kot storitvah in ustvarjanjem izjemne izkušnje za stranke izziva status quo na področju luksuznih vozil.

Informacije o razstavi

Datumi

Dan za medije: 7. april (ponedeljek); dnevi za javnost: 8.–13. april (nedelja)

Prizorišče

Superstudio Più

Naslov

Via Tortona, 27, 20144 Milano, Italija

Razstave

Instalacija A-Un/razstava umetniških del Discover Together v sodelovanju z Bascule Inc., Northeastern University in Lexusovo oblikovalsko ekipo

Organizator

Lexus International

  • Profili ustvarjalcev »A-Un«

    Takeshi Nozoe (SIX Inc.)

    Takeshi Nozoe je leta 2013 ustanovil oblikovalsko podjetje SIX Inc. Kot kreativni direktor Nozoe ustvarja nove oblike komunikacije in izkušenj resničnega sveta z blagovnimi znamkami na Japonskem in v tujini, med drugim s Toyoto GR in Lexusom. 

     

     

Sodeloval je pri številnih projektih, ki so z združitvijo tehnologije razširili meje izražanja, med drugim pri prostorskem izražanju z uporabo 1000 brezpilotnih letalnikov, glasbenem videospotu »Obsession for Smoothness«, ki je nastal v sodelovanju s skupino OK Go, in projektu Space Balloon, ki je interakcija s stratosfero v realnem času. Doslej je prejel več kot 100 mednarodnih nagrad za ustvarjalnost, vključno z zlato nagrado Cannes Lions in zlato nagrado newyorškega festivala. Izvirni izdelek podjetja SIX, zvočnik COTODAMA Lyric, se prodaja v 44 državah po svetu, kar je izjemen dokaz njihove inovativnosti pri razvoju izdelkov.

https://sixinc.jp/

  • Tatsuki Ikezawa (STUDEO)

    Ikezawa je diplomiral na oddelku za oblikovalsko informatiko na univerzi Musashino Art University in leta 2020 ustanovil ustvarjalski studio STUDEO. Strategijo blagovnih znamk obravnava z vidika umetniškega vodenja, pri čemer povezuje razvoj koncepta, oblikovanje izdelka, vključno z embalažo in logotipom, ter načrtovanje komunikacijskih orodij, kot so oglasi, grafika in prostorsko oblikovanje, za ustvarjanje skladne podobe znamke. 

Leta 2018 je Ikezawa v New Yorku pripravil samostojno razstavo BEYOND THE CRAFT, leta 2024 pa je kot oblikovalec sodeloval pri projektu The Trio Asia Posters na mednarodnem bienalu plakata v Mehiki.

Za svoja dela je prejel številne nagrade, med drugim nagrado ADC Tokio, nagrado JAGDA New Designer Award, nagrado mednarodnega festivala ustvarjalnosti Cannes Lions, nagrado ONE SHOW in nagrado ADC New York. Je član kluba tokijskih umetniških direktorjev in japonskega združenja grafičnih oblikovalcev.

https://www.studeo.co.jp/

  • Profili ustvarjalcev razstave »Discover Together«

    Bacsule Inc. (Japonska)

    Člani na fotografiji (z leve): Tomoyuki Iwabuchi, Masayoshi Boku, Sakiko OsawaBascule Inc. je ustvarjalna ekipa s sedežem v Tokiu, ki je znana po ustvarjanju čustvenih doživetij z odkrivanjem resničnosti in zgodb, skritih za različnimi podatki. 

S svojim edinstvenim pristopom, imenovanim DATA-TAINMENT, sodelujejo na številnih področjih, vključno z oglaševanjem, dogodki, športom, umetnostjo, urbanim razvojem in vesoljem, ter si prizadevajo za ustvarjanje novih izkustvenih vrednot, pri katerih lahko sodelujejo vsi.

https://bascule.co.jp/

  • Northeastern University (ZDA)

    Člani na fotografiji (z leve): Chloe Prock, Paolo Ciuccarelli, Jasmine Yiming Sun, Elizabeth McCaffrey

    Chloe Prock, Jasmine Yiming Sun in Elizabeth McCaffrey sestavljajo ekipo oblikovalcev in raziskovalcev, ki pod vodstvom Paola Ciuccarellija, vodje Centra za oblikovanje univerze Northeastern University, raziskuje široka stičišča vizualizacije podatkov, oblikovanja doživetij in ustvarjalnih praks. 

Z znanji s področij imerzivnih medijev, računalniške vizualizacije podatkov, oblikovanja uporabniških vmesnikov/izkušenj in raziskovanja oblikovanja s svojim delom zmanjšujejo vrzeli med novimi tehnologijami, oblikovanjem, osredotočenim na človeka, in poetičnim računalništvom ter ustvarjajo zanimive in spodbudne izkušnje.

https://camd.northeastern.edu/center-for-design/

  • Lexusova oblikovalska ekipa (Japonska)

    Člana na fotografiji (z leve) Moto Takabatake in Yuri Tamura

    Člani oblikovalske ekipe družbe Toyota Motor Corporation so z novo interpretacijo vmesnika Black Butterfly izzvali nove izraze in izkušnje. 

Takabatake, ki dela kot mentor, je oblikovalec konceptov in vizij ter načrtuje prihodnje vizije in koncepte za vse izdelke, vključno z doživetji za znamki Lexus in Toyota. Yuri Tamura je svojo kariero začela kot oblikovalka barv, materialov in končne obdelave, zdaj pa raziskuje inovativne modele, ki izzivajo obstoječe koncepte v vseh žanrih. Osredotoča se na zajemanje človeških čustev in izkušenj z novih perspektiv, s čimer želi navdihniti mnoge.