concept cars

KONCEPTNI
AVTOMOBILI

Konceptni avtomobili podjetja Lexus nudijo zanimiv vpogled v naše oblikovalske smernice prihodnosti.

main menu lexus brand

INOVATIVNOST
DIZAJNA

Na teh spletnih straneh so predstavljeni nekateri izmed naših najbolj presenetljivih oblikovalskih konceptov in nekateri primeri vozil.

hybrid cars

HIBRIDNI
AVTOMOBILI

Na voljo je veliko tipov hibridnih avtomobilov in vsem je skupna ena stvar.

lexus service

LEXUSOVE
STORITVE

Z enostavnim vnosom poiščite svoje najbližje Lexusove prodajne ali servisne centre.

GS 300h

NOVI POPOLNOMA HIBRIDNI MODEL GS 300h NUDI MOČ 223 KM, A KLJUB TEMU ZNAŠA VREDNOST NJEGOVIH EMISIJ CO2 LE 109 g/km.


Emisije CO2 - kombinirana vožnja (g/km) 106
Poraba - kombinirana vožnja (l/100 km) 4,5
Pospešek (0-100 km/h) 9,0
Največja hitrost (km/h) 190

OD 47.700 €

NOVI GS 300h

NOVI GS 300h RAZVIJE 223 KM POLNE HIBRIDNE MOČI, VENDAR Z EMISIJAMI CO2, KI ZNAŠAJO SAMO 109 g/km*.

GS 300h poganja Lexusov hibridni pogon druge generacije, ki na inteligenten način združuje napreden 2,5-litrski bencinski motor z neposrednim vbrizgom in zmogljiv elektromotor, inovativni aktivni nadzor zvoka motorja pa poskrbi za prefinjen zvok motorja. GS 300h nudi obilo zabave v vožnji in pri tem porabi samo 4,7 l goriva/100 km*.

Način EV (električno vozilo) omogoča tiho vožnjo brez porabe bencinskega goriva in proizvajanja emisij. Model GS 300h se lahko pohvali tudi z velikim prtljažnim prostorom in najnižjimi stroški uporabe v svojem razredu zaradi naše vodilne hibridne tehnologije. *Velja za model Eco.

gs300h quote 200x200 white

NOVI GS PREDSTAVLJA IZJEMNO NOVOST. NAJ OMENIMO DRZNO VRETENASTO MASKO MOTORNEGA POKROVA ALI TEHNOLOŠKE INOVACIJE, KOT STA LEXUSOVA DINAMIČNA VODLJIVOST IN LEXUSOV HIBRIDNI POGON DRUGE GENERACIJE.

Yukihiko Yaguchi, vodja razvojnega oddelka za vozilo GS

ZNAČILNOSTI VOZILA

POBLIŽJE SPOZNAJTE MODEL GS 300h

Vožnja z modelom GS 300h – značilnosti

ZNAČILNOSTI

GS je popolnoma nova vrsta Lexusove limuzine, ki smo jo razvili v najnaprednejšem simulatorju vožnje na svetu in jo nato preizkusili tako, da smo v njej prevozili več kot 1,6 milijona kilometrov. Najprej smo povečali togost šasije, namestili nove blažilnike in zasnovali novo večtočkovno zadnje vzmetenje. Nato smo razvili napreden aerodinamični koncept, s katerim smo zračni tok približali karoseriji avtomobila in tako izboljšali dinamično zmogljivost ter natančnost krmiljenja. Vrhunsko uglajenost vozila smo še dodatno izboljšali z gladkimi ploščami na podvozju in krilci na zadnjih lučeh, ki povečajo stabilnost in zmanjšajo hrup zaradi vetra.

Notranjost modela GS 300h – značilnosti

ZNAČILNOSTI

Neverjetno kakovost novega vozila GS boste občutili, ko se boste prvič dotaknili lepo zašitega usnjenega volanskega obroča ali natančno obdelanih aluminijastih gumbov avdiosistema. Svetleča lakirana površina avtomobila je ročno mokro brušena (dolgotrajen postopek, običajno uporabljen samo pri ročno izdelanih karoserijah) in vizualno pregledana tako s prostim očesom kot digitalno, da se zagotovi popolna površina. Vozila GS izdelujemo v tovarni, v kateri smo izdelali naš legendarni superavtomobil LFA, pod nadzorom osebja Lexus »Takumi«. Ti visoko usposobljeni mojstri skrbno pregledajo vsak avtomobil in preverijo, ali izpolnjuje naše stroge standarde kakovosti.

Varnost v modelu GS 300h – značilnosti

ZNAČILNOSTI

Podjetje Lexus je bilo vedno vodilno na področju razvoja varnosti in tehnologij za pomoč vozniku. Vse nove modele preizkušamo v največjem simulatorju vožnje na svetu. Po zaslugi naših naprednih raziskav na področju preprečevanja nezgod je novi GS zdaj na voljo z revolucionarnim sistemom Lexus Safety System +. Ta vključuje sistem za zaznavanje nevarnosti trka s funkcijo zaznavanja pešcev, napredni sistem pomoči za ohranjanje vozila na voznem pasu, asistent za prepoznavanje prometnih znakov, ki vozniku posreduje informacije o prometnih znakih, samodejno uravnavanje dolžine svetlobnega snopa za izboljšano vidljivost ponoči in prilagodljivi tempomat, ki hitrost vašega vozila prilagodi hitrosti vozila pred vami.

Bencinski motor z Atkinsonovim ciklom

BENCINSKI MOTOR Z ATKINSONOVIM CIKLOM

Visoko zmogljiv motor z Atkinsonovim ciklom in inovativno tehnologijo neposrednega vbrizga D-4S ter tehnologijo Dual VVT-i predstavlja srce modela GS 300h (2,5-litrski štirivaljnik) in GS 450h (3,5-litrski šestvaljnik). Ta napredna pogonska sklopa, ki sta opremljena tudi s sistemom Start/Stop, dodatno prispevata k zmanjšanju porabe goriva in nastajanja emisij.

Način EV (električno vozilo)

NAČIN EV (ELEKTRIČNO VOZILO)

Če je v bateriji dovolj energije, lahko v načinu EV prevozite krajše razdalje pri manjši hitrosti samo z električno energijo. V načinu EV je vožnja popolnoma tiha, ne ustvarja izpustov in ne porablja goriva. To je idealno za pomikanje v počasnih prometnih konicah ali za vožnjo v garažnih hišah.

Zmogljivost polnega hibrida

ZMOGLJIVOST POLNEGA HIBRIDA

Nova modela GS 300h in GS 450h zagotavljata izjemno zmogljivost polnega hibrida. Pri modelu GS 450h lahko od 0 do 100 km/h pospešite v samo 5,9 sekunde (do 250 km/h, kjer je to dovoljeno), medtem ko model GS 300h odlikujejo nizke vrednosti skupnih emisij 109 g/km* ter poraba goriva pičlih 4,7 l/100 km*.

* Velja za paket opreme Eco.

Nadzorna enota hibridnega sistema

NADZORNA ENOTA HIBRIDNEGA SISTEMA

Možgani tehnologije Lexus Hybrid Drive so nadzorna enota (PCU), ki nenehno uravnava porazdelitev moči elektromotorja, bencinskega motorja ali obeh. Nadzorna enota PCU skrbi tudi za polnjenje hibridne baterije s porazdelitvijo moči motorja za pogon generatorja ali z regenerativnim zaviranjem.

Regenerativno zaviranje

REGENERATIVNO ZAVIRANJE

Med zaviranjem ali upočasnjevanjem kolesa vozila poganjajo zmogljiv elektromotor, ki deluje kot generator. Kinetična energija, ki bi se sicer izgubila v obliki toplote, se nato pretvori v električno energijo. Ta se shranjuje v hibridni bateriji za poznejšo vožnjo v načinu EV (električno vozilo) ali za hitro pospeševanje.

12,3-palčni večpredstavnostni zaslon

12,3-PALČNI VEČPREDSTAVNOSTNI ZASLON

Voznik in sprednji sopotnik lahko izjemno velik 12,3-palčni večpredstavnostni zaslon upravljata z vmesnikom Remote Touch, veliko aplikacij pa je mogoče upravljati tudi z glasovnimi ukazi. Razdeljen širok zaslon je primeren za hkratni prikaz dveh različnih vrst informacij, na primer zemljevida in informacij o radijskih postajah DAB.

Obvolanski prestavni ročici

OBVOLANSKI PRESTAVNI ROČICI

Čeprav je vse nove modele GS mogoče voziti v povsem samodejnem načinu, obvolanski prestavni ročici omogočata vozniku hitro ročno prestavljanje. Tehnologija, ki so jo sprva razvili za dirkalnike formule 1, omogoča bolj vznemirljivo vožnjo.

Tripodročna klimatska naprava

TRIPODROČNA KLIMATSKA NAPRAVA

Kabina v novem vozilu GS s tehnologijo nanoe® je razdeljena na tri področja, v katerih je mogoče ločeno elektronsko nastaviti klimatsko napravo. Potnika na sprednjih sedežih lahko svoje individualne nastavitve vnašata prek vmesnika Remote Touch ali sprednje upravljalne plošče, zadnji potniki pa nastavitve v svojem področju opravijo na ločeni namenski plošči.

Gretje in prezračevanje

GRETJE IN PREZRAČEVANJE

Pri kombinaciji z usnjenim oblazinjenjem lahko voznik in sprednji sopotnik ločeno ogrevata ali hladita vsak svoj sedež. To pripomore k občutku razkošja po meri in je zlasti dobrodošlo v izrednih vremenskih razmerah.

Sedeža z izjemno oporo

SEDEŽA Z IZJEMNO OPORO

Skupina strokovnjakov je več kot 5 let razvijala strukturo sedeža, ki najbolje odpravlja utrujenost. Modeli z opremo Luxury so opremljeni s sprednjima sedežema s prvo nastavljivo medenično oporo na svetu, bočno in ramensko oporo in metuljastim vzglavnikom.

Sistem zaznavanja vozil v mrtvem kotu (BSM)

SISTEM ZA NADZOR MRTVIH KOTOV

Radarske naprave v zadnjem odbijaču zaznajo vozila na sosednjih voznih pasovih, ki jih ni mogoče opaziti v zunanjem ogledalu. Če voznik nakaže spremembo voznega pasu in se v njegovem mrtvem kotu znajde drugo vozilo, se na ustreznem zunanjem ogledalu prikaže opozorilni signal.

Napredna hibridna baterija

NAPREDNA HIBRIDNA BATERIJA

Porabo energije nikelj-kovinsko hidridne baterije uravnava napredna programska oprema, ki zagotavlja, da se baterija po potrebi polni med vožnjo in da je ni treba polniti iz zunanjega vira. Kompaktna zasnova pripomore k znatno večji prostornini prtljažnika.

Usnjen volanski obroč

USNJEN VOLANSKI OBROČ

Za novi GS smo oblikovali nov trikraki usnjen volanski obroč, ki je čudovito izdelan in opremljen z gumbi na dosegu palcev za upravljanje avdiosistema, zaslona, telefona in sistema za glasovno upravljanje.

Digitalna povezljivost

DIGITALNA POVEZLJIVOST

Z večpredstavnostnim zaslonom je mogoče sinhronizirati več digitalnih aplikacij. Prenesete lahko na primer celoten imenik s pametnega telefona, po katerem se nato pomikate prek zaslona. Prek različnih menijev lahko upravljate tudi iPhone® ali druge večpredstavnostne naprave.

Asistent za prepoznavanje prometnih znakov

ASISTENT ZA PREPOZNAVANJE PROMETNIH ZNAKOV

Asistent za prepoznavanje prometnih znakov (RSA) pri novem vozilu GS prepozna prometne znake s kamero na vetrobranskem steklu in vozniku prikaže informacije na večinformacijskem zaslonu. Sistem RSA lahko zazna znake v skladu z Dunajsko konvencijo o cestnem prometu (vključno z elektroluminiscenčnimi in utripajočimi znaki).

Deset zračnih blazin

DESET ZRAČNIH BLAZIN

Poleg zelo močne potniške varnostne kletke za zaščito potnikov skrbi še deset zračnih blazin, ki jih upravljajo tipala. Vsi sedeži, razen sredinskega zadnjega, so opremljeni z napenjalniki varnostnih pasov. Voznik in sprednji sopotnik sta zaščitena s sprednjima zračnima blazinama z dvostopenjskim načinom proženja in s kolenskima ter stranskima zračnima blazinama. Zunanja zadnja sedeža sta serijsko opremljena s stranskima zračnima blazinama, vzdolž celotne kabine pa se sprožita tudi zračni zavesi. Izjemno visoka raven zaščite je serijsko prisotna v novem vozilu GS. Možnost poškodb je tako znatno manjša.

NI ZADETKOV

Značilnosti vozila, ki bi ustrezale vašim iskalnim pogojem, ni bilo mogoče najti. Razširite iskanje in poskusite znova.

GS 300h F SPORT

gs300h fsport

OSUPLJIVA OBLIKA

Model GS 300h F SPORT združuje drzno obliko in ekskluzivno izpopolnjeno vodljivost, ki ju je razvila ekipa, odgovorna za proizvodnjo legendarnega superavtomobila LFA in zmogljivih modelov F, in sicer RC F in GS F. Rezultat vas bo navdušil. Izboljšave zunanjosti vključujejo večjo Lexusovo vretenasto masko motornega pokrova z mrežastimi elementi v obliki črke L, cevi za ohlajanje zavor in aerodinamična krilca za izboljšan oprijem s cestiščem.

Znotraj izjemno športnega kokpita boste odlično povezani s svojim modelom F SPORT. Ročno šivani športni sedeži vas zaobjamejo od bokov do ramen. Ergonomski športni volanski obroč in naluknjane aluminijaste stopalke zagotavljajo izjemen občutek in užitek pri vožnji.

Cilj Evropske direktive o zasebnosti in elektronskih komunikacijah je varovanje vaše zasebnosti. Podjetje Lexus na svojih spletnih straneh uporablja besedilne datoteke, imenovane piškotki, da si zapomnijo strani, ki ste jih obiskali in kaj ste na teh straneh počeli. Uporabili smo le piškotke, ki so ključnega pomena za delovanje spletnih strani. Poleg tega uporabljamo tudi piškotke za shranjevanje za vas uporabnih informacij, na primer podatkov o vašem najbližjem prodajalcu ali vozilih, ki ste jih morebiti konfigurirali. Prosimo vas za dovoljenje, da uporabimo dodatne piškotke za izboljšanje naših spletnih strani za vas.

VEČ INFORMACIJ