concept cars

KONCEPTNI
AVTOMOBILI

Konceptni avtomobili podjetja Lexus nudijo zanimiv vpogled v naše oblikovalske smernice prihodnosti.

main menu lexus brand

INOVATIVNOST
DIZAJNA

Na teh spletnih straneh so predstavljeni nekateri izmed naših najbolj presenetljivih oblikovalskih konceptov in nekateri primeri vozil.

hybrid cars

HIBRIDNI
AVTOMOBILI

Na voljo je veliko tipov hibridnih avtomobilov in vsem je skupna ena stvar.

lexus service

LEXUSOVE
STORITVE

Z enostavnim vnosom poiščite svoje najbližje Lexusove prodajne ali servisne centre.

SVETOVNA PREMIERA POVSEM
NOVEGA MODELA LEXUS LS 500h

OGLEJTE SI VIDEO O ZAČETKU PRODAJE VOZILA LS 500h

OGLEJTE SI TISKOVNO KONFERENCO Z AVTOMOBILSKEGA SALONA V ŽENEVI

UVOD

Na avtomobilskem salonu v Ženevi je svetovno premiero doživel novi LS 500h, nova Lexusova vodilna limuzina v izvedbi polnega hibrida.

Model, ki se je predstavil kmalu po premieri vozila LS 500 z dvojnim turbo bencinskim motorjem V6 na avtomobilskem salonu North American International Auto Show (NAIAS) 2017 v Detroitu, demonstrira nov koncept Lexusove luksuzne limuzine z drzno obliko, navdušujočo zmogljivostjo in prefinjenim videzom, s katerimi vzbuja zanimanje naprednih, mlajših strank.

LS 500 je na avtomobilskem salonu NAIAS prejel nagrado EyesOn Design za odličnost oblike notranjosti.

LS 500h je opremljen z Lexusovim novim večstopenjskim hibridnim sistemom, tehnologijo, ki spreminja zmogljivost in zanimanje voznikov za hibridna vozila z izboljšano odzivnostjo in navdušujočim, linearnim pospeševanjem, še posebej pri speljevanju z mesta. Obenem so manjši tudi poraba goriva in izpusti Lexusovega hibridnega pogona.

Pogonski sklop sestavljajo 3,5-litrski bencinski motor V6 Dual VVT-i in dva elektromotorja, ki skupaj ustvarijo največjo sistemsko moč 354 KM/264 kW. Medtem ko bo LS 500 v Evropi na voljo izključno s štirikolesnim pogonom, bo LS 500h na trg vstopil v obeh različicah, tj. poleg štirikolesnega pogona tudi s pogonom na zadnji kolesi.

POLNI HIBRIDNI POGONSKI SKLOP S 3,5-LITRSKIM BENCINSKIM MOTORJEM V6 DUAL VVT-I

Lexusov večstopenjski hibridni sistem pri LS 500h združuje 3,5-litrski bencinski motor V6 Dual VVT-i z elektromotorjema in skupaj ustvari 354 KM/264 kW.

Motor optimalno izkorišča inteligentno spremenljivo odpiranje ventilov (Dual VVT-i) z natančno umerjenim časovnim usklajevanjem glede na vozne razmere, s čimer zagotavlja velik navor v vseh območjih delovanja motorja.

Ukrepi za zmanjšanje izgub zaradi trenja in s tem izboljšanje učinkovitosti motorja vključujejo ozke nihajne vzvode z nizko maso in krmilne verige z nizkim trenjem, medtem ko sistem neposrednega vbrizgavanja goriva D-4S pomaga ustvariti optimalne pogoje za zgorevanje in posledično manjšo porabo goriva.

LEXUSOV VEČSTOPENJSKI HIBRIDNI SISTEM

Novi LS 500h je opremljen z Lexusovim večstopenjskim hibridnim sistemom, tehnološko inovacijo, ki spreminja zmogljivost hibridnega pogonskega sistema.

Sistem pogonskemu sklopu Lexus Hybrid Drive, ki ga sestavljata 3,5-litrski bencinski motor V6 in elektromotorja, dodaja 4-stopenjsko prestavno napravo. Ta poskrbi za bolj neposreden odziv na posredovanje voznika in izboljša dinamiko užitka v vožnji, pri tem pa ohrani značilno uglajenost in učinkovitost, po katerih slovijo Lexusovi hibridi.

Moč motorja v konvencionalnem polnem hibridnem vozilu poveča elektromotor prek reduktorja, medtem ko se pri novem večstopenjskem hibridnem sistemu moč motorja V6 in hibridne baterije lahko poveča s 4-stopenjsko prestavno napravo, kar omogoča generiranje precej večje pogonske moči pri speljevanju z mesta in pospešek od 0 do 100 km/h v 5,4 sekunde. Vožnja z veliko hitrostjo je tako mogoča pri manjšem številu vrtljajev, LS 500h pa lahko vozi z veliko hitrostjo – do 140 km/h – z izklopljenim bencinskim motorjem.

V zasnovi sistema je večstopenjska prestavna naprava nameščena tik za razdelilnikom moči na osi, ki je poravnana z ročično gredjo. Čeprav ima enota štiri prestave, ima prestavno območje D simuliran vzorec nadzora prestavljanja, ki daje občutek vožnje z 10-stopenjskim menjalnikom. Ko vozilo pospešuje, se število vrtljajev motorja linearno, neposredno in neprekinjeno povečuje, brez občutka, podobnega »zdrsavanju sklopke«, ki se pojavi pri nekaterih brezstopenjskih samodejnih menjalnikih. Krmilna logika menjalnika CVT v območju 10. prestave omogoča vožnjo z veliko hitrostjo pri manjšem številu vrtljajev motorja za tiho, uglajeno in varčno delovanje.

Menjalnik prav tako izkorišča prednosti izboljšane različice sistema umetne inteligence za nadzor prestavljanja, ki ga najdemo v konvencionalnih samodejnih menjalnikih. Tako je mogoče inteligentno in optimalno izbrati prestavo glede na vozne razmere in posredovanje voznika, na primer pri vožnji po klancu navzgor ali navzdol. Sistem prav tako vključuje DMI (Driver's Mind Index). Tako lahko prilagodi prestavljanje glede na stil in vedenje voznika, ne da bi ta moral izbrati drug način vožnje za želeno delovanje menjalnika.

Zaradi zasnove večstopenjskega hibridnega sistema lahko voznik v načinu M ročno izbira prestave z obvolanskima prestavnima ročicama – ta funkcija je novost v Lexusovih hibridih. S koordiniranim nadzorom razdelilnika moči in prestavnega mehanizma se prestavljanje sproži v trenutku, ko računalnik sprejme signal obvolanske prestavne ročice, kar zagotavlja izjemno hiter odziv.

LITIJ-IONSKA HIBRIDNA BATERIJA

LS 500h je opremljen s kompaktno litij-ionsko hibridno baterijo nizke mase. Ta je 20 odstotkov manjša kot nikelj-kovinska hidridna enota v aktualnem modelu Lexus LS 600h, vendar ima večjo močnostno gostoto. Tako je prostornina prtljažnika večja za 25 l (v primerjavi z LS 600h).

Uporaba litij-ionske tehnologije je prav tako zmanjšala maso komponente in s tem celotnega avtomobila ter tako izboljšala porabo goriva, vrednosti izpustov in ravnovesje upravljanja.

Gre za prvo Lexusovo hibridno baterijo s satelitsko konstrukcijsko obliko, kjer je funkcija nadzora napetosti v celicah ločena od elektronske nadzorne enote baterije. Tako je prostor v bateriji bolje izkoriščen ter vključuje kabelski snop in ventilator za hlajenje baterije, s čimer se zmanjšajo dimenzije enote. Ventilator je zmogljivejši in ožji.

VABLJIVA IN LUKSUZNA NOTRANJOST

Informacijsko-razvedrilni sistem, ki se krmili z naslednjo generacijo Lexusovega vmesnika Remote Touch, ima privlačnejši grafični vmesnik. Intuitivno upravljanje je podobno kot pri pametnem telefonu; sistem lahko tudi prepozna »ročno vnesene« ukaze – črke, ki jih na vmesnik na dotik napišete s prstom.

ROKODELSKA SPRETNOST TAKUMI

Kakovost, natančnost in poudarek na popolnosti, ki opredelijo Lexusovo rokodelsko spretnost Takumi, so zelo vidni v luksuznih detajlih novega modela LS, kot se spodobi za vodilno limuzino.

Lexus je v novi LS vdahnil edinstveno estetiko, ki se kaže v elementih, kot so notranje luči, in izjemni pozornosti do zaključnih detajlov, ki so prijetni za oko in na dotik.

NAVDIH JAPONSKE KULTURE IN TRADICIJ

Ročno obdelani okrasni vratni elementi so izvedeni po navdihu origamija, japonske umetnosti izdelave tridimenzionalnih oblik iz lista papirja. Vratne panele je najprej iz papirja izdelal izurjen rokodelec za obdelavo tkanin. Končni tridimenzionalni vzorec vključuje Lexusov motiv »L« s prefinjenimi in natančnimi pregibi ter se različno odziva na dnevni svetlobi ali pri osvetlitvi kabine med nočno vožnjo.

Pri okrasnem panelu je bil cilj izraziti Lexusovo filozofijoTime in Design. Zato je oblikovalska ekipa na pomoč poklicala oblikovalce stekla v tehniki Kiriko, ki so izdelali ročno rezane oblike, ki poudarjajo kontrast med svetlobo in sencami. Po številnih neuspelih poskusih in preizkusih je bila izbrana oblika, ki deluje lepo in čutno iz vseh zornih kotov. Čeprav je steklo krhkega videza, je bilo obdelano s tehnologijo ojačitve, ki zagotavlja trdnost za uporabo v notranjosti vozila. Ročno izrezana oblika je bila poustvarjena z napredno tehnologijo izdelave stekla, ki natančno odmeri in izriše več deset tisoč faset. V naslednji fazi se stekleni okrasni elementi obdelajo s postopki poliranja in ojačitve, ki jih izvedejo japonski rokodelski mojstri obrti Takumi.

ŠTIRISTOPENJSKO PRESTAVLJANJE

Večstopenjski hibridni sistem pogonskemu sklopu Lexus Hybrid Drive vozila LS 500h, ki vključuje 3,5-litrski bencinski motor V6 Dual VVT-i in dva elektromotorja, dodaja štiristopenjsko prestavno napravo. Rezultat tega je bolj neposredna odzivnost na stopnjo pritiska stopalke za plin – prednost, ki je posebej opazna pri speljevanju z mesta.

Čeprav sistem vključuje štiristopenjsko prestavljanje, je občutek med vožnjo enak kot pri 10-stopenjskem menjalniku, s katerim je npr. opremljeno vozilo LS 500 s 3,5-litrskim dvojnim turbo bencinskim motorjem V6. Tako omogoča linearen, neposreden in neprekinjen občutek pri pospeševanju, kar zagotavlja še bolj navdušujoče doživetje vožnje.

LEXUS S POVSEM
NOVIM MODELOM
LS 2018

PREDSTAVLJA NOV KONCEPT
VODILNE LIMUZINE

Verjetno ni ob svojem vstopu na trg noben avtomobil tako odločilno preoblikoval svojega razreda, kot je to uspelo prvemu modelu Lexus LS, ko je pred 28 leti osnoval luksuzno blagovno znamko. Model LS 400 1990 je prvi radikalno spremenil razred luksuznih vozil, prejel priznanje kritikov in navdušil stranke s postavitvijo novih standardov na področjih udobja, zmogljivosti in uglajenosti pogonskega sklopa, tihega delovanja, kakovosti izvedbe, pozornosti do podrobnosti in zanesljivosti. Blagovna znamka je podprla to pionirsko vozilo s postavljanjem in ohranjanjem novih standardov servisne službe in zadovoljstva strank.

Zdaj je Lexus pripravljen, da ponovno spiše zgodovino s povsem novo, peto generacijo vodilne limuzine LS za leto 2018, ki se bo predstavila na mednarodnem avtomobilskem salonu North American International Auto Show 2017. Tako notranjost kot zunanjost novega vozila LS odražata močno, edinstveno japonsko identiteto in pristop k luksuzu. Vseeno je model LS zasnovan, da vstopi na svetovne trge blagovne znamke, saj bo na voljo v približno 90 državah. »LS ne simbolizira samo blagovne znamke Lexus, ampak bo postal tudi nedvomen luksuzni avtomobil nove generacije, ki uteleša japonsko tradicijo in kulturo,« je dejal Tošio Asahi, glavni inženir novega vozila LS. »Zato mora ta svetovni vrhunski model preseči, kar se pričakuje od luksuznega avtomobila.«

DALJŠI, NIŽJI, ŠIRŠI
– IN VZNEMIRLJIVEJŠI

Povsem novi LS je daljši in nižji od predhodnika ter se premierno predstavlja z izjemno drzno obliko s silhueto, ki spominja na kupe in jo poudarja nov Lexusov oblikovalski jezik. Nov občutek zmogljivosti, ki je osredotočen na voznika, je rezultat zasnove vozila LS na povsem novi globalni arhitekturi za luksuzna vozila (GA–L). Ta vrhunska zasnova za pogon na zadnja kolesa, razširjena različica tiste, ki jo uporablja izjemni novi kupe Lexus LC 500, ponuja bolj dinamično doživetje na cesti in pri tem dviguje značilno udobje vozil Lexus na novo raven. Prvotni Lexus LS ni zaslovel s preprosto nadgradnjo ponudbe uveljavljenih blagovnih znamk luksuznih avtomobilov, ampak s tem, ko je predvidel, kaj si stranke luksuznega razreda želijo. V tem duhu bodo prostorna kabina, edinstvena oprema in vizionarska tehnologija limuzine LS 2018 znova presenetili stranke s ponovno opredelitvijo pričakovanj, ki jih imajo za svetovno vodilno limuzino.

»Zastavili smo si doslej nepredstavljive cilje in odločno stremeli k uresničitvi njihove ambicioznosti,« je dejal Asahi, glavni inženir vozila LS. »Stranke, ki jim je namenjeno vodilno vozilo Lexus, so vsak dan obdane z luksuzom. Predvsem to velja za tiste, ki prisegajo na avtentičnost. Konvencionalen vrhunski proizvod ne bi pritegnil njihove pozornosti.«

PREROJEN VODILNI MODEL

Tako kot je prvotni LS lansiral blagovno znamko Lexus, povsem novi LS 2018 nadaljuje bolj dinamično smer blagovne znamke. Vsaka generacija limuzin LS je na svoj način prispevala k naprednemu luksuzu, izdelavi, zmogljivosti in varnosti v tej različici, najnovejša pa temu dodaja še precej bolj čustveno zasnovo in vznemirljivejšo vožnjo.

Da bi ustvarili povsem novi LS, so pri Lexusu začeli povsem na začetku, z osnovanjem novega koncepta vodilne limuzine, kot da bi blagovno znamko šele prvič lansirali. Cilj ni bil izboljšati dosežkov Lexusa, ampak preseči pričakovanja strank luksuznega razreda po vsem svetu.

Rdeča nit vseh modelov LS ostaja nespremenjena: To je omotenaši, koncept japonske gostoljubnosti. Ta povsem poskrbi za voznika in sopotnike v luksuznih avtomobilih – z upoštevanjem njihovih potreb ter zagotavljanjem najvišje stopnje udobja in varnosti.

DINAMIKA VOZILA

Vozniki luksuznih limuzin bolj kot kadar koli prej zahtevajo boljšo agilnost upravljanja in občutek zmogljivosti ob enako visoki ravni udobja. Čeprav je to ravnovesje v vozilu najtežje doseči, je nova arhitektura Lexus za luksuzna vozila (GA–L) kos izzivu. Nova zasnova se je prvič predstavila v kupeju LC 500 in danes z daljšo medosno razdaljo podpira novi LS. Da bi izboljšali višino težišča in porazdelitev mase, je novi LS na voljo samo v različici z dolgo medosno razdaljo s široko in nizko zasnovo.

Zasnova GA–L je najbolj toga v zgodovini Lexusa ter zagotavlja boljše upravljanje, uglajeno vožnjo in manjši hrup v kabini. Medosna razdalja je s 3125 mm za 35 mm daljša od aktualnega modela LS z dolgo medosno razdaljo. Za edinstveno vožnjo in ravnovesje upravljanja v novem LS poskrbi najnovejša generacija tehnologije za nadzor šasije, znane pod imenom integrirani sistem za nadzor dinamike vozila (VDIM).

Ta sistem izvaja skupen nadzor nad vsemi podsistemi vozila – zaviranjem, krmiljenjem, pogonskim sklopom in vzmetenjem – za upravljanje osnovnega vzdolžnega, bočnega in vertikalnega gibanja ter nihanja, kotaljenja in nagiba okrog prečne osi vozila. Optimalni nadzor teh premikanj poskrbi za izjemno udobje med vožnjo, izboljšan oprijem, večjo varnost in agilnejše odzivanje vozila. Upravljanje dodatno izpopolnijo aktivni stabilizatorji in sistem Lexusove dinamične vodljivosti (LDH) z neodvisnim krmiljenjem sprednjih in zadnjih koles. VDIM pomaga ohranjati stabilnost, ko avtomobil pelje po podlagah z različnim trenjem, kot sta suho cestišče in led.

Inženirji so pri ustvarjanju novega vozila LS uporabili lahke materiale, vključno z jekleno pločevino izjemno visoke natezne trdnosti in aluminijem, ter s tem znižali maso za 90 kg v primerjavi s trenutno zasnovo in karoserijo vozila LS. Ta prihranek skupaj z novim motorjem V6 in izboljšano togostjo karoserije omogoča bolj dinamično doživetje vožnje.

Za zmogljivost nove zasnove je ključno nižje in izboljšano težišče avtomobila. Večina mase, vključno z motorjem in potniki, se razporedi v nižji in bolj centralen položaj šasije. Posebne spone v motornem prostoru, toge aluminijaste vzmetne kupole spredaj in zadaj ter drugi elementi povečujejo čvrstost ključnih struktur šasije.

LS sicer slovi po izjemni skladnosti vzmetenja, vendar so pri Lexusu videli priložnost za nove izboljšave tudi na tem področju. Večtočkovno vzmetenje na primer uporablja dvojne kroglaste zgibe na zgornjih in spodnjih prečnikih, kar omogoča nadzor najmanjših premikov zaradi voznikovega posredovanja in razmer na cesti. Poleg tega da porazdeli delovno obremenitev, sklop dvojnih kroglastih zgibov izpopolni geometrijo vzmetenja za boljši nadzor nad kolesi in natančnejšo odzivnost krmiljenja z boljšim izkoristkom začetne sile. Za zmanjšanje nevzmetene mase ter s tem izboljšanje agilnosti in udobja je vzmetenje v veliki meri izdelano iz aluminija.

PREOBRAŽENA ZMOGLJIVOST IN UGLAJENOST VOZILA LS:

DVOJNI TURBO MOTOR V6 IN
10-STOPENJSKI MENJALNIK

Za veliko moč in majhno porabo goriva so pri Lexusu posebej za to vozilo zasnovali povsem nov 3,5-litrski motor V6 s povsem novima turbinama, ki ju je podjetje razvilo prek svoje tehnologije F1. Nov motor v vozilu LS kaže na bolj dinamičen pristop Lexusa, ki ponuja moč motorja V8 brez povečanja porabe goriva – pri tem pa zmanjšuje hrup in vibracije. Novi motor LS ponuja moč, ki jo pričakujemo od vodilne limuzine: 310 kW/421 PS/415 KM in 600 Nm navora, kar predstavlja bistveno povečanje v primerjavi z motorjem V8 aktualnega modela LS.

Dolg gib ter izpopolnjeno razmerje med gibom bata in premerom izvrtine valja prispevata k hitremu zgorevanju in učinkovitosti dvojnega turbo motorja, s katerim se LS požene od 0 do 100 km/h v 4,5 sekunde (AWD). Morda je bolj ključnega pomena, kako so pri Lexusu uskladili motor in menjalnik, da zagotovita takojšnje pospeševanje in stalen razvoj navora do visokih vrtljajev motorja.

Lestvena struktura okvira v ohišju motorja, na novo zasnovani nosilci motorja, električni obtočni kanal s krmiljenim tokom in številni drugi elementi zagotavljajo izjemno uglajenost pogonskega sklopa, ki je značilna za Lexus. Voznik lahko nastavi odzivnost in občutek pogonskega sklopa z izbiro načinov Normal, Sport ali Sport+ ter prilagodi izpuh za športen zvočni značaj vozila.

Sploh prvi 10-stopenjski samodejni menjalnik za luksuzno limuzino, ki se je premierno predstavil že v modelu Lexus LC 500, prav tako odlikuje novo vodilno limuzino LS. Gre za samodejni menjalnik s pretvornikom navora, ki ponuja čase pretikanja, ki se lahko primerjajo z menjalniki z dvojno sklopko. Širok prestavni razpon, ki ga omogoča deset blizu postavljenih prestavnih stopenj, je idealen za vse načine vožnje, saj zagotavlja izbiro optimalne prestave v vseh razmerah.

Na voljo je tudi prestavljanje prek obvolanskih prestavnih ročic, vendar bo večina raje izbrala napreden sistem elektronskega nadzora, ki predvideva ravnanje voznika. Sistem izbere idealno razmerje s spremljanjem pospeševanja, zaviranja in bočnih sil pospeška.

Blizu postavljene prestavne stopnje nizkih prestav in skrajšan čas prestavljanja omogočajo ritmičen in energičen občutek začetnega pospeševanja. Velik navor dvojnega turbo motorja idealno odgovori na višjo prestavno stopnjo za lahkotno, mirno vožnjo po avtocesti, medtem ko zelo hitro prestavljanje navzdol ponuja neposredno pospeševanje brez zamika odzivnosti pospeška.

Premostitvena sklopka pretvornika se vklopi v vseh območjih, razen pri speljevanju, da zagotovi neposreden občutek in zmanjša porabo goriva.

IZKLESANA EDINSTVENA
IDENTITETA

»LS je vodilni model blagovne znamke Lexus,« je dejal vodja oblikovanja Koiči Suga. »Bolj kot kateri koli drug model uteleša zgodovino in podobo Lexusa ter je simbol vsega, kar predstavlja blagovna znamka.« Pri Lexusu so sledili filozofiji »Yet«, ki jo je osnovala že prva generacija vozila LS, in ustvarili obliko, ki ponuja prostornost in udobje prestižne klasične limuzine, vendar s stilno silhueto štirivratnega kupeja, ki je bolj privlačna za mlajše ljubitelje luksuznega razreda. Lexusovi oblikovalci so povsem izkoristili prednosti nove zasnove, saj nižji profil in dolžina, ki je podobna prestižni limuzini z dolgo medosno razdaljo, daje novemu LS daljši in stabilen videz. V primerjavi z aktualnim vozilom LS je novi model znižan za približno 15 mm, medtem ko sta pokrov motorja in prtljažnik nižja za okoli 30 mm oziroma 41 mm. Novi LS je prva Lexusova limuzina s tremi stranskimi stekli na vsaki strani. Velika steklene površine se prvič pri limuzini Lexus elegantno dopolnjujejo s stranskim stebričkom.

Da bi ob nizkem profilu ohranil višino notranjosti, je novi LS opremljen z drsnim strešnim oknom, ki se odpira navzven. Edinstvena izvedba mreže vretenaste maske motornega pokrova s strukturo, ki se v različni svetlobi na pogled spreminja, je rezultat intenzivnega razvoja računalniško podprtega načrtovanja (CAD) in ročne nastavitve tisočih posameznih površin. LS je na voljo s petimi oblikami platišč: dvema novima 19-palčnima in tremi 20-palčnimi izvedbami. 20-palčna vrhunska platišča odlikuje lesketajoč se videz, ki ga omogoča tehnika galvanizacije, znana pod imenom napraševanje. Vse oblike platišč razen ene imajo votlo strukturo, ki pomaga zmanjšati resonanco zvoka pnevmatik.

NAPREDNO
UDOBJE S
TRADICIONALNIM
NAVDIHOM




Nov standard vrhunskega luksuza se ne ustvari samo z dodajanjem novih elementov. Pri Lexusu so želeli v kabino novega vozila LS vdahniti luksuz, ki pozdravi in obda potnike ter pri tem obravnava voznika kot partnerja. Za to jih je navdahnilo načelo omotenaši.

»Predlagam, da preprosto odprete vrata in doživite ta takojšen, intuitiven občutek notranjosti, ki je edinstven za luksuzni avtomobil,« je dejal vodja oblikovanja Suga.

Nov koncept sedežev, ki vključuje električno nastavljiva sprednja sedeža z 28 možnimi položaji in funkcijo ogrevanja, hlajenja in masaže, ponazori ta pristop. Organsko oblikovana armaturna plošča z informacijskimi zasloni na enaki višini podpira shemo popolnega nadzora z voznikovega sedeža in tako poudarja možnost voznika, da upravlja vse sisteme brez spremembe položaja sedenja.

Čeprav je novi LS bolj usmerjen k vozniku, so pri Lexusu prav tako veliko pozornosti namenili zadnjim sedežem in razvili obliko, ki ustvarja brezhibno, ovijajočo kontinuiteto med okrasnimi elementi in naslonjali zadnjih sedežev za izstop potnikov.

Z možnostmi ogrevanja, hlajenja in masaže ponujajo zadnji sedeži izredno prijetno okolje. Sprednji in zadnji električno nastavljiv sedež s shiatsu masažo in dvignjenim podnožnikom, ki je del širšega luksuznega paketa opreme za zadnje sedeže, ponujata največji prostor za noge med vsemi generacijami vozila LS. Poleg tega se sedež za sprednjim sopotnikom v tem paketu iz sklopa dodatne opreme lahko nagne za 48 stopinj in dvigne za 24 stopinj za lažji izstop potnika iz vozila.

Ker je novi LS nižji od predhodnih različic, so pri Lexusu zračno vzmetenje prvič opremili s funkcijo dostopa. Način dostopa, ki se vklopi ob odklepanju avtomobila s pametnim ključem, samodejno dvigne vozilo in razpre blazine sedeža v pozdrav vozniku.

STIČIŠČE TRADICIJE
IN TEHNOLOGIJE

Osvetlitev in pozornost, namenjeno detajlom, izražata edinstveno estetiko v vozilu LS. Nov pristop k ustvarjanju okrasnih elementov se je spet naslonil na japonsko kulturo in povezal tradicionalno japonsko estetiko z naprednimi metodami proizvodnje. To se odraža v značilnih potezah, kot so čudovita ambientna osvetlitev notranjosti po zgledu japonski svetilk in nasloni za roko, ki lebdijo ob panelu vrat.

V novem vozilu LS so vidne nove oblike po motivu vzorcev lesa šimamoku, ki združujejo umetnostno kombinacijo naravne lesene konstrukcije in japonskih sofisticiranih tehnologij rezljanja in laserskega rezanja lesa. Novi vzorci vključujejo kombinacije Art Wood/Organic, Art Wood/Herringbone in Laser Cut Special. V primerjavi z ravnim vzorcem zrn lesa šimamoku je križni vzorec zrn v novem vozilu LS večji in vsebuje smelejše kontraste med svetlimi in temnimi odtenki, kar daje lesu bolj energičen videz.

ZVOK SKORAJ POPOLNE TIŠINE
– ALI ODLIČNE GLASBE

Pri Lexusu so uglasili izpuh vozila LS, da razvije bolj avtoritativen zvok, pri tem pa so poskrbeli, da je vožnja v kabini izjemno tiha. Nove metode dušenja zvoka še bolj stišajo hrup iz okolja v primerjavi s predhodnimi modeli LS. Aktivni nadzor hrupa motorja še bolj utiša kabino, tako da zaznava zvok motorja, ki prihaja v vozilo, in prepreči nekatere frekvence z protifaznim delovanjem zvočnikov.

Mirnost kabine vozila LS ponuja idealen prostor za serijski vrhunski avdiosistem ali avdio paket prostorskega 3D-zvoka Mark Levinson z zvočniki, vgrajenimi v strop, za avdiofile. Paket vključuje privlačnejši grafični uporabniški vmesnik. Naslednja generacija vmesnika Remote Touch posnema upravljanje pametnega telefona in podpira tudi ročne vnose. Poleg 12,3-palčnega širokega navigacijskega zaslona lahko LS v sklopu dodatne opreme vključuje tudi velik barvni prikazovalnik podatkov (HUD), ki projicira različne informacije v vidno polje voznika.

NAPREDNI VARNOSTNI
ELEMENTI

Povsem novi Lexus LS v smislu strukture ponuja visoko stopnjo pasivne varnosti za zaščito potnikov v primeru trka. Pri Lexusu so prav tako opremili vozilo LS s tehnologijami, ki lahko preprečijo trke ali ublažijo njihove posledice. LS je opremljen s sistemom Lexus Safety System + in ponuja napreden varnostni sistem, ki vključuje prvo funkcijo intuitivnega zaznavanja pešcev z aktivnim krmiljenjem na svetu.

Če sistem zazna pešca na voznem pasu spredaj in je trk neizogiben, LS samodejno zavira in manevrira okoli osebe ter pri tem ne zapusti voznega pasu. Barvni prikazovalnik podatkov (HUD) iz sklopa dodatne opreme opozarja voznika. V novem vozilu LS se prav tako predstavlja visoka stopnja podpore vožnji z imenom Lexus CoDrive. Ta sistem omogoča krmiljenje glede na voznikovo namero in stalno podporo vožnji na avtocesti.

TEHNIČNI PODATKI

OSNOVNI TEHNIČNI PODATKI O VOZILU LEXUS LS 2018

Vrsta vozila: Premium luksuzna limuzina polne velikosti
Motor: 3,5-litrski V6, neposredno vbrizgavanje goriva, dvojni turbopolnilnik
Menjalnik: 10-stopenjski samodejni
Moč: 310 kW/421 PS/415 KM
Navor: 600 Nm
Medosna razdalja: 3125 mm
Skupna dolžina: 5235 mm
Višina: 1450 mm
Širina: 1900 mm
Platišča: 19- ali 20-palčna

Cilj Evropske direktive o zasebnosti in elektronskih komunikacijah je varovanje vaše zasebnosti. Podjetje Lexus na svojih spletnih straneh uporablja besedilne datoteke, imenovane piškotki, da si zapomnijo strani, ki ste jih obiskali in kaj ste na teh straneh počeli. Uporabili smo le piškotke, ki so ključnega pomena za delovanje spletnih strani. Poleg tega uporabljamo tudi piškotke za shranjevanje za vas uporabnih informacij, na primer podatkov o vašem najbližjem prodajalcu ali vozilih, ki ste jih morebiti konfigurirali. Prosimo vas za dovoljenje, da uporabimo dodatne piškotke za izboljšanje naših spletnih strani za vas.

VEČ INFORMACIJ