concept cars

KONCEPTNI
AVTOMOBILI

Konceptni avtomobili podjetja Lexus nudijo zanimiv vpogled v naše oblikovalske smernice prihodnosti.

main menu lexus brand

INOVATIVNOST
DIZAJNA

Na teh spletnih straneh so predstavljeni nekateri izmed naših najbolj presenetljivih oblikovalskih konceptov in nekateri primeri vozil.

hybrid cars

HIBRIDNI
AVTOMOBILI

Na voljo je veliko tipov hibridnih avtomobilov in vsem je skupna ena stvar.

lexus service

LEXUSOVE
STORITVE

Z enostavnim vnosom poiščite svoje najbližje Lexusove prodajne ali servisne centre.

NOVOSTI IN DOGODKI

NAZAJ NA ČLANKE

ZAPELJIVI NOVI RX POSTAJA ČEDALJE USPEŠNEJŠI

RX New York MS

LEXUS S ČETRTO GENERACIJO MODELA RX PONOVNO POSTAVLJA SEGMENT LUKSUZNIH ŠPORTNIH TERENSKIH VOZIL PRED ZAHTEVNO NALOGO

Leta 1998 je Lexus svetu s prvim modelom RX predstavil povsem nov koncept prestižnih športnih terencev. Več kot desetletje pozneje ostaja Lexusov revolucionarni športni terenec globalna uspešnica, saj so jih do današnjega dne po vsem svetu prodali že okrog 2,2 milijona.

Več o RX

»Zapeljiva moč je ključen izraz, ki zaznamuje koncept zunanje oblike,« pojasni Gen Ikeda, glavni oblikovalec pri projektu. »Ta koncept predstavlja moč, ki je ključna pri prestižnih športnih terencih, izražena pa je kot "glamurozna", "globoka" in "ostra".

Posvetili smo se drznim in izstopajočim meram, pri čemer pa ni trpela privlačna eleganca modela RX, ter ustvarili vozilo, ki je že na prvi pogled videti luksuzno. Ko smo iskali besedo, s katero bi izrazili bistvo modela RX na močnejši in globlji način, smo se odločili za besedo "zapeljiv". Poleg enostavne elegance ta beseda vključuje globlji odtenek zrele čutnosti.

To se popolnoma ujema s podobo, ki smo jo iskali, in v kombinaciji z našo željo po večji prisotnosti je nastal ključni izraz "zapeljiva moč".«

JUDE LAW V SODELOVANJU Z LEXUSOM ŽIVI »ŽIVLJENJE RX«

HOLLYWOODSKI IGRALEC NASTOPA V NOVI KAMPANJI IN V TELEVIZIJSKEM OGLASU GLEDALCEM RAZKRIJE KLJUČ DO IZJEMNEGA ŽIVLJENJSKEGA SLOGA

Družba Lexus Europe je danes najavila sodelovanje s hollywoodskim igralcem in producentom Judom Lawem in predstavila »Življenje RX«. S kampanjo želijo izpostaviti svoj spektakularni novi SUV, Lexus RX z letnico 2016. Ta bo poosebljal hiter in vznemirljiv življenjski slog, poln prefinjenih občutkov in drznosti, pri katerem voznik odloča, kaj je mogoče.

Alain Uyttenhoven, direktor družbe Lexus Europe: »Zelo se veselimo sodelovanja s fantastičnim igralcem in pravim kavalirjem Judom Lawem v kampanji »Življenje RX«. »Življenje RX« odraža dejstvo, da RX prinaša drugačno, prijetno doživetje izdelka, ki temelji na drzni obliki, inovativnih tehnologijah in občutku pravega razkošja. Pri Lexusu se nam zdi najpomembneje, da ponudimo napredno luksuzno doživetje brez primere, in to smo želeli sporočiti z inovativno kampanjo in televizijskim oglasom.«

Cilj Evropske direktive o zasebnosti in elektronskih komunikacijah je varovanje vaše zasebnosti. Podjetje Lexus na svojih spletnih straneh uporablja besedilne datoteke, imenovane piškotki, da si zapomnijo strani, ki ste jih obiskali in kaj ste na teh straneh počeli. Uporabili smo le piškotke, ki so ključnega pomena za delovanje spletnih strani. Poleg tega uporabljamo tudi piškotke za shranjevanje za vas uporabnih informacij, na primer podatkov o vašem najbližjem prodajalcu ali vozilih, ki ste jih morebiti konfigurirali. Prosimo vas za dovoljenje, da uporabimo dodatne piškotke za izboljšanje naših spletnih strani za vas.

VEČ INFORMACIJ